Żel oczyszczający do twarzy z aloesem z serii Love Nature od Oriflame

Żel oczyszczający do twarzy z aloesem z serii Love Nature od Oriflame to kolejny kosmetyk tej marki, o którym chciałabym Wam opowiedzieć. 

Jest to lekki żel z ekstraktem z aloesu, który usuwa ze skóry resztki makijażu i pozostawia ją świetnie oczyszczoną.

Ten produkt świetnie oczyszcza mi twarz i nie podrażnia skóry. Po jego użyciu mam poczucie czystej i odświeżonej skóry. Żel nie podrażnia mnie oraz nie uczula. Jednakże jego minusem jest mała wydajność. Gdybym nie używała go zamiennie z innymi produktami do mycia twarzy (chociażby oczyszczające mydełko do twarzy z zawartością węgla od Holika Holika) pewnie już by mi się skończył. 

Za 150 ml zapłacimy ok 25 zł, no chyba, że jest jakaś większa promocja. 

Pewnie będę do niego wracać kiedy będzie przeceniony, bo mimo tego, że moim zdaniem dość szybko go ubywa jest całkiem ok. Mam na oku inny żel z tej samej serii, więc przy najbliższym zamówieniu pewnie będę chciała po niego sięgnąć. 

Komentarze

  1. Nie mam styczności z tą marką i jej produktami

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na fajny naturalny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie pamiętam, kiedy uzywałam coś z tej marki...:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.