Oriflame, My Little Garden

Uwielbiam wszelakie wody toaletowe i perfumowane, których w domu mam już kilka.

Jako, że mam słabość do zapachów od Oriflame to była tylko kwestia czasu, gdy My Little Garden znajdzie się na mojej półce z zapachami. 

Opis ze strony producenta: 

Poczuj, ja znika nerwowość dnia... Nowoczesny, kwiatowy zapach o subtelnym i zarazem świeżym, zielonym aromacie kwiatów bazylii ma moc kojenia zmysłów i duszy oraz sprawia, że poczujesz się jak we własnym, cudownym ogrodzie. 

Zapach jest bardzo przyjemny dla nosa - kwiatowy, ale nie słodki. Ma zdecydowanie zielone nuty, ale ciężko stwierdzić jakie. Niestety na stronie Oriflame nie znalazłam nut zapachowych - a szkoda. Już w styczniu używałam tego zapachu namiętnie i bardzo mi się podobał. 

Moim zdaniem zapach jest przeznaczony dla tych z Was, które chcą pachnieć świeżo z lekką nutką słodyczy i kwaskowatości. Może to dziwne, ale zapach nieco mi się kojarzy z zapachem jabłkowych landrynek z dzieciństwa. 

Jednak jedynym minusem jest to, że u mnie znika po ok. 4 godzinach, albo ja po prostu go na sobie nie czuję. Jednakże kiedy przed wyjściem do pracy spryskuję się tym zapachem zawsze wolę mieć w torebce jeszcze jakiś zapach o mniejszej pojemności, żeby móc się w międzyczasie odświeżyć. 

Komentarze

  1. zapach wydaje się ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno nie używałam kosmetyków tej marki - koniecznie muszę,to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa czy zapach przypadłby mi do gustu. Sama trwałość mogłaby być lepsza, ale Oriflame jestem w stanie to wybaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post dear :) ♥
    I'm following you, visit my blog ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.