Żel do twarzy z luffą marki - 417

Żel do twarzy z luffą marki - 417 znalazłam w jednym z beautyboxów i stał się chyba jednym z nielicznych produktów, które mnie zaciekawiły. Jest to dość kontrowersyjny kosmetyk, jednak przejdźmy do sedna sprawy.

Żel do twarzy z luffą marki - 417

Powyższy żel zawiera mikrocząsteczki luffy, które mają skutecznie usuwać zanieczyszczenia oraz martwe komórki skóry. Według producenta żel ma nadawać skórze promienistości oraz przyspieszać mikrocytkulację i zapewnić dogłębne oczyszczanie. 

Powyższy produkt ma przywrócić skórze równowagę oraz prawidłowy poziom nawilżenia.


Mam ten żel o pojemności 200 ml i już mi się kończy, więc miałam okazję dość dobrze go wypróbować. 

Na początku nie polubiłam się z tym żelem. Miałam wrażenie, że w ogóle nie oczyszcza mi twarzy i jest jakiś taki...tępy. Jednak kiedy nabrałam wprawy w jego używaniu od razu się w nim zakochałam. 

Moim zdaniem produkt świetnie oczyszcza twarz, a drobinki, które ma w sobie przy okazji złuszczają martwy naskórek. Wiem, że niektóre osoby mają problem z konsystencją produktu, ale w moim przypadku to kwestia nabrania wprawy w jego nakładaniu. Niewątpliwą zaletą tego produktu jest jego wydajność. Ostatnio zauważyłam też, że jak myję nim twarz po ciężkim dniu skóra mojej twarzy po użyciu powyższego żelu wygląda tak, jakbym wstała po dobrym i długim śnie.

Niestety oprócz blasków są też cienie:(. Czymś co praktycznie przekreśla powrót do tego kosmetyku są dwie rzeczy - cena i jego dostępność. Niestety ponad 100 zł. za 200 ml żelu do twarzy to jednak dla mnie dużo. Dlatego też raczej nie będę miała szansy wrócić do tego produktu. 

Poza tym tego żelu używałam naprzemiennie z innymi kosmetykami do oczyszczania twarzy, ponieważ bałam się, że podrażni mi skórę twarzy. 


Komentarze

  1. Produkt bardzo mnie zaciekawił, ale niestety cena odstrasza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też tak myślę i gdyby nie trafił do mnie w jednym z beautyboksów pewnie bym po niego nie sięgnęła.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Sama nie dałabym tyle za żel i tak jak pisałam wcześniej znalazłam go w beautyboxie, bo inaczej pewnie nie miałabym okazji po niego sięgnąć.

      Usuń
  3. W życiu bym nie wydała tyle na żel do mycia... Ogólnie zauważyłam, że ma dość skrajne opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie dałabym tyle za żel i tak jak pisałam wcześniej znalazłam go w beautyboxie, bo inaczej pewnie nie miałabym okazji po niego sięgnąć. I też zauważyłam, że ma skrajne opinie. Ale u mnie się sprawdza, tylko trochę szkoda, że mi się kończy, bo pewnie nie sięgnę po niego ponownie właśnie ze względu na cenę.

      Usuń
  4. Tez mialam go w boxie jakies pol roku temu Taki jakis bezosobowy Nie wiem jakis obojetny poprostu zadne wow Teraz jeszcze ta cena to podwojne wow !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.