Zdobycze kosmetyczne

Ostatnio zorientowałam się, że pewne kosmetyki, albo mi się pokończyły, albo mi się skończyły i ich najzwyczajniej w świecie potrzebuję. Postanowiłam skorzystać z okazji i zakupić parę rzeczy, na które już od dawna miałam ochotę. 


Kosmetyki pochodzą z trzech różnych miejsc, jednakowoż na dwóch z nic zależało mi szczególnie.


Khadi Natural Products, olejek stymulujący wzrost włosów. 

Słyszałam o nim wiele dobrego i mam nadzieję, że również u mnie mi się sprawdzi i moje włosy będą chociaż trochę gęstsze i mocniejsze. Szczerze mówiąc mam odnośnie niego duże wymagania i będę bardzo zawiedziona, kiedy mi się nie sprawdzi.  



Delikatny olejek oczyszczający do twarzy od Palmer's Cocoa Butter Formula with Vitamin E.

Ten produkt zawiera 8 naturalnych olejków bogatych w witaminy i składniki odżywcze. Poza tym, że ma usuwać zanieczyszczenia to jeszcze podobno radzi sobie ze zmyciem makijażu - no zobaczymy ;). 

Dermedic, olejowy syndet do mycia twarzy - ma skutecznie oczyszczać i pielęgnować skórę twarzy, szyi i dekoltu oraz nie dopuszczać do wysuszeni i ściągnięcia skóry. 


Green Pharmacy, olejek kąpielowy z cydrem, cyprysem i algami

Można go zarówno dolać do kąpieli, jak również użyć pod prysznicem. Mam nadzieję, że się sprawdzi. Jeżeli chodzi o pierwsze wrażenie to w kąpieli sprawdził się świetnie. Zrobił pianę i fajnie zadbał o skórę nie tylko ją oczyszczając, jak również lekko odżywiając. Mam nadzieję, że będzie tak dalej. 


Origins, Drink Up Intensive - maseczka nawilżająca na noc, która gasi pragnienie skóry. 

Tyle o niej słyszałam, że bardzo miałam ochotę ją wypróbować. Czaiłam się na nią już od ponad roku, ale szkoda mi było pieniędzy. Jednakże w sklepie online Sephory 50 ml było w na tyle dobrej cenie, że postanowiłam po nią w końcu sięgnąć i mam nadzieję, że mi się sprawdzi. 

Bardzo liczę szczególnie na ten olejek do włosów z Khadi i maseczkę do twarzy z Origins i będę bardzo zawiedziona jak te produkty mnie zawiodą. 

Komentarze

  1. Zainteresował mnie olejek do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jest w fazie testów. Jednak minie kilka dobrych miesięcy zanim cokolwiek o nim napiszę, ale bardzo na to liczę, że mi się sprawdzi.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.