Holika, Holika; oczyszczające mydełko do twarzy z zawartością węgla


Koreańskie kosmetyki 
ostatnio coraz częściej goszczą u mnie w łazience. Dlatego to było kwestią czasu jak oczyszczające mydełko do twarzy z Holika Holika znajdzie się u mnie w domu ;). 

Holika Holika Charcoal Egg Soap - mydełko do twarzy z zawartością węgla aktywnego głęboko oczyszcza skórę i odblokowuje pory. Dodatkowo ogranicza rozwój bakterii przyczyniając się do szybkiego gojenia się ran. To mydło ma za zadanie oczyścić nam skórę. Ma właściwości przeciwzapalne i przeciwtrądzikowe. Z informacji, które znalazłam wynika również, że rozjaśnia skórę usuwając przebarwienia pigmentacyjne nie tylko z twarzy, ale również z innych części ciała np. dłoni i pleców. 


Produkt jest odpowiedni do skóry problematycznej, tłustej i mieszanej oraz trądzikowej z licznymi przebarwieniami. 

Koszt: ok. 50 zł. 
Dostępność: np. MintiShop


Tego produktu zaczęłam używać już kilka miesięcy temu. Używam go naprzemiennie z innymi kosmetykami do mycia twarzy, gdyż dla mojej skóry to zbyt mocny kosmetyk, abym używała go codziennie.  Te jajeczka kupiłam głównie z myślą o walce z wągrami, które głównie mam na nosie i wokół niego




Największym atutem tych jajeczek jest ich wydajność oraz siła oczyszczania. Po ich użyciu mam poczucie oczyszczonej twarzy. Jednak tak jak wspomniałam nie mogę używać tego produktu zbyt często, ponieważ przesuszyłby mi skórę. Jednak myjąc twarz przy użyciu powyższego jajeczka  2 - 3 razy w tygodniu mój problem z wągrami widocznie zmalał. Naturalnie również peeling miał w tym swoją rolę;). 


Po używaniu powyższego kosmetyku przez większą część roku zużycie wygląda tak jak na powyższym zdjęciu. Fakt - używałam tego produktu dość nieregularnie przez jakiś czas, ale mimo wszystko zużycie i tak jest bardzo małe. Zatem na pewno te dwa jajeczka starczą mi jeszcze na bardzo długo. Na stronie sklepu, w którym często zaopatruję się w koreańskie kosmetyki jest napisane, że jedno jajko wystarcza na 2 miesiące. Być może tak jest jak go ktoś używa codziennie rano i wieczorem. Ale przypuszczam, że może ono starczyć na dłużej. 

~*~

W najbliższym czasie mam zamiar sięgnąć jeszcze po inne wersje powyższych jajeczek, ale to dopiero po tym jak zużyję przynajmniej jedno jajko. 

Dajcie znać czy znacie tego typu produkty i jak się u Was sprawdzają. 

Komentarze

  1. Kurcze wydają się naprawdę warte uwagi, też mam problem z wągrami. Chociaż tak agresywne oczyszczanie mogłoby się obecnie nie sprawdzić bo mam problemy alergiczne;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się tego obawiałam, dlatego używam tych jajeczek naprzemiennie z lżejszym żelem do mycia twarzy i jest ok.

      Usuń
  2. Ja uwielbiam swoje mydełko oczyszczające z lawendowej farmy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a ja jeszcze nie słyszałam o nim. Ale sobie je zapisze i poczytam o nim. Niewykluczone, że po nie nawet sięgnę.

      Usuń
  3. Ja jeszcze koreańską pielęgnacją się nie zainteresowałam, ale o marce słyszałam pochlebne opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo produkty tej firmy są dobre. Ja też chyba nie słyszałam niczego złego o kosmetykach z Holiki Holiki.

      Usuń
  4. Nie słyszałam jeszcze o tych mydełkach, bardzo mnie zaciekawiły. Do tego mają urocze opakowanie ;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są całkiem fajne - polecam, szczególnie w momencie jeżeli borykasz się z wągrami;).

      Usuń
  5. Ja, że tak powiem, chłonę wszystkie kosmetyki, które mają dodatek węgla. Najchętniej sięgam po wszelkie maseczki choćby peel-off czy w płachcie, ale poszukuję również jakichś innych produktów do pielęgnacji twarzy. Widziałam kiedyś te jajeczka, ale nie skojarzyłabym, że jest wersja z węglem. Coś idealnego dla mnie. Muszę koniecznie sobie wypróbować (kiedyś tam...) :*

    http://www.bookowa-pisze.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś trafią w Twoje ręce i się sprawdzą tak samo dobrze jak i mnie.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.