Pure Essence Mask Sheet Damask Rose z Holika Holika

Pure Essence Mask Sheet Damask Rose od Holika Holika to kolejna koreańska maseczka w płacie, którą miałam okazję wypróbować. Powyższa maska zawiera ekstrakt z róży, przez co pachnie trochę jak babciny różaniec, jednak na szczęście dla mnie nie jest on jakiś upierdliwy. 

Ta maska ma za zadanie nawilżać, zmiękczać oraz wygładzić skórę. Ekstrakt z róży zawierający m. in. wiele witamin (A, B, E, K). Ten produkt ma podobno rozjaśnia plamy depigmentacyjne oraz piegi. Wyrównuje koloryt skóry oraz ją odżywia. Podobno w przypadku tłustej cery zapobiega tworzeniu się zaskórników, co ciężko jest mi stwierdzić, ponieważ borykam się z suchą skórą.

Z opisów tejże maski dostępnych w internecie wynika, że dodatkowo odmładza skórę, zwiększa produkcję kolagenu w skórze przywracając odpowiednią jędrność i elastyczność skóry. 

Po ściągnięciu tej maski moja skóra była bardziej wypoczęta i rozjaśniona. Na pewno wyczuwalne było nawilżenie i odświeżenie skóry, co przy użyciu mojej standardowej pielęgnacji sprawiło, że moja skóra zyskała to co najbardziej potrzebuje. Jedynym minusem może być jej zapach, który jak już wspomniałam kojarzy mi się z zapachem różańca. Wprawdzie nie przeszkadzał mi jakoś bardzo, ale przed następnym jej zakupem zastanowię się czy mogę tą maskę zamienić inną w podobnej cenie i o podobnym działaniu. 

Komentarze

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.