Kartki świąteczne DIY

Jakiś czas temu wciągnęłam się w robienie kartek okolicznościowych. Jak na razie ze względu zarówno na ograniczone zdolności, jak i sprzęt pozwalający na uprawianie radosnej twórczości są dość skromne, ale mam nadzieję, że z czasem będzie coraz lepiej. 

Dziś chciałabym Wam pokazać kartki okolicznościowe, które zrobiłam z okazji świąt Bożego Narodzenia. Mam nadzieję, że spodobają się tym, do których trafią. 

Kartki świąteczne diy

kartki świąteczne, diy

kartki świąteczne diy

kartka świąteczna diy
Dodaj napis

kartka świąteczna diy

kartka świąteczna diy

kartka świąteczna diy

Moje kartki nie są może arcydziełami, ale mam nadzieję, że osoby, które je dostaną, będą wiedziały, że są zrobione od serca :). Dajcie znać czy wysyłacie jeszcze kartki świąteczne. Jeżeli tak to czy je kupujecie, czy tak jak ja robicie. 

Komentarze

  1. Cudeńka ,trzecia i piąta kartka podobają mi się najbardziej. Sama chciałabym dostać tak śliczną karteczkę.☺

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.