Avon, Alpha for her

Chyba jak każda kobieta lubię zapachy - wody toaletowe i inne. Ja staram się ich mieć zawsze kilka buteleczek pachnideł, aby mieć wybór. Jednym z zapachów, których aktualnie używam jest Avon, Alpha for her


Ten zapach należy do kategorii orientalno - owocowej. Jego główne nuty to: malina, lilia wodna oraz zmysłowe piżmo. Natomiast jeżeli chcemy się bardziej zagłębiać na nuty zapachowe, to sytuacja wygląda następująco:

Nuty głowy: malina, czerwona pomarańcza, liczi Nuty serca: lilia wodna, soczysta śliwka, wiciokrzew Nuty bazy: zmysłowe piżmo, drewno kaszmirowe


Ta woda perfumowana ma raczej słodki, ale nie mglący zapach. Ciężko mi jest go opisać, bo już po chwili do mojego nosa dociera owocowo - kwiatowa mieszanka, która w pewien sposób kojarzy mi się z mamą, a co za tym idzie z poczuciem bezpieczeństwa. Poza tym to pachnidło kojarzy mi się z elegancką kobietą sukcesu, która jest pewna siebie oraz swoich umiejętności. 

Cena: ok 60 zł (ale często jest w promocji i można kupić taniej). 
Dostępność: konsultantki Avon, biuro Avon. 

Ciężko jest mi opisywać zapachy, więc może po prostu właśnie z tym Was zostawię. A jeżeli chodzi o to czy będę wracać do tego produktu? Zapewne tak - szczególnie w okresie jesieni i wczesnej wiosny. 

Komentarze

  1. wykończyłam go w październiku, bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jakiś czas kupuję perfumy w Avonie. Jednak tych jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam zapachów z avonu, bo bałam się, że są nietrwałe. Jak to wygląda w rzeczywistości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości to wygląda różnie. Ten nie jest może jakoś bardzo trwały, ale np. Incandessence czy Little Black Dress wytrzymują długo i są jeszcze delikatnie wyczuwalne, kiedy kończę pracę.

      Usuń
  4. Zupełnie nie kojarzę tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.