Mokosh, Ujędrniające serum do twarzy|pomarańcza

Okres grzewczy to czas, w którym skóra wielu z nas się wysusza i potrzebuje dodatkowego nawilżenia. W moim przypadku aktualnie nawilżenie twarzy wspomaga: ujędrniające serum pomarańcza z Mokosh.


Jest to produkt, który ma dogłębnie regenerować i nawilżać skórę, przeciwdziałając jej starzeniu. W składzie tego serum mają znajdować się olej arganowy, olej z wiesiołka oraz olej ze słodkich migdałów. Dodatkowo zawarte w serum maceraty z kwiatów opuncji figowej i pomarańczy mają świetnie odżywiać skórę i poprawiać jej wygląd. Natomiast dodatek olejku eterycznego z pomarańczy ma przywracać jej elastyczność. 

Serum ma się sprawdzić do pielęgnacji zarówno na dzień, jak i na noc. Ja jednak używam go na noc, z obawy, że na dzień może być za ciężkie. 

Producent zastrzega, że serum nie powinno być używane przez kobiety w ciąży i matki karmiące. Dodatkowo bezpośrednio po użyciu produkt należy unikać ekspozycji skóry na działanie promieni UV (słońce, solarium). Serum nie powinno być również stosowane łącznie z kuracją z użyciem kwasów lu z użyciem retinolu.

Ten produkt najlepiej sprawdza mi się, w momencie gdy dodam kilka kropel do kremu, przed nałożeniem na twarz. Wtedy zauważyłam najlepsze efekty. Dodatkowo to serum jest w tym momencie bardziej wydajne, bo przy takim stosowaniu wystarczy, że dodam go do kremy 2 - 3 krople, aby uzyskać zadowalający mnie efekt. 

Ta buteleczka, którą mam starczy mi jeszcze na długo, ale wiem, że sięgnę jeszcze kiedyś po to serum, kiedy będę potrzebowała jego wsparcia. 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ja zanim go dostałam w BeGlossy nie znałam w ogóle tej marki ;).

      Usuń
  2. Denerwują mnie opakowania tych produktów, miałam jeden olejek, pipeta odpadła od nakrętki, wszystko przeciekało :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej marce ale prawdę mówiąc opinie były bardzo podzielone:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak jest ze wszystkimi kosmetykami. Coś co się u nas sprawdza niekoniecznie może się sprawdzić u innych.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.