Glacier od Ofirlame

Glacier od Ofirlame

Już w momencie, w którym po raz pierwszy powąchałam ten zapach wiedziałam, że chciałabym, żeby mój mężczyzna nim pachniał. I kiedy dorobiłam się narzeczonego to ten zapach już wtedy zagościł w naszej łazience i gości nadal w momencie, w którym narzeczony stał się mężem. 

Jak pachnie Glacier od Oriflame? 

Jest to świeży i dodający wigoru zapach. Na stronie Oriflame przeczytamy, że jest to zapach idealny dla mężczyzny o wolnym duchu, który lubi sportowe wyzwania. 

W Glacier znajdziemy nuty cynamonu, geranium i drzewa sandałowego.

Dla mnie pachnie on mroźnym dniem. Kiedy przymykam oczy widzę mężczyznę, który wybrał się w zimowy poranek pobiegać. Jednak być może moja wyobraźnia zasugerowała się opisem, który świetnie pasuje do zapachu. Osobiście kojarzy mi się również z zapachem mężczyzny, który już ubrany i odświeżony wybiera się właśnie do pracy. 

Komentarze

  1. Pamiętam, że kiedyś kupiłam ten zapach koledze, ale to było kilka dobrych lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego zapachu, ale się za nim rozejrzę. Wprawdzie mój partner ma już zapach idealnie do niego pasujący <3 ale nie zaszkodzi podrzucić braciom... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :), ja jak coś mój mąż już ma to kupuję szwagrowi, albo tacie ;).

      Usuń
  3. kupiłam go kiedyś mężowi i z tego co pamiętam był całkiem przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.