Avon Attraction

Nie da się ukryć, że jesień już autumn is coming. Zmieniają się nie tylko kolory i smaki, ale też zapachy, jakie nam towarzyszą. Ja zdecydowanie jestem z tych osób, które dzielą te ostatnie na pory roku i obecnie najbardziej ulubionym jesiennym zapachem jest Avon Attraction

Avon Attraction for her

Jeżeli chodzi o nuty, które są zawarte w powyższym zapachu to są to: 

Nuty głowy: 
jeżyna, różowy pieprz
Nuty serca: 
jaśmin, czarna orchidea, piżmo
Nuty bazy: 
ambra, madagaskarska wanilia, pralina, labdanum

Avon Attraction for her

Ja uwielbiam wszelakie zapachy, w których jest jaśmin, więc wzięłam go w ciemno i...zakochałam się. Zapach jest zdecydowany, słodki i kwiatowy. Kiedy już trochę wyparuje chyba najbardziej czuję wanilię, która o dziwo nie przeszkadza mi tak bardzo. Ja w pewnym momencie oswajam się z nim na tyle, że nie czuję go zbytnio na sobie, jednak inni odczuwają go podobno jako intensywny zapach. 
Avon Attraction for her

Wiem, że to jest jeden z tych zapachów, które zostaną ze mną na długo i bardzo trudno byłoby mi się pogodzić z tym, że mogliby go wycofać :/. 

Cena: ok. 70 zł. 

Komentarze

  1. Zapach perfum musi być ciekawy :D Czytając po nutach to faktycznie fajna kompozycja na jesień

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemny zapach. Ma wielu zwolennikow, lecz zostane wierna dwom zapachom Code Giorgio Armani i Euphoria Calvin Klein'a. W lecie zas od czasu do czasu wybieram green tea Elizabeth Arden.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.