Vichy, Aqualia Thermal, krem pod oczy,

Od jakiegoś czasu postanowiłam więcej inwestować w swoją pielęgnację, bo to już najwyższy czas w moim przypadku. Jako, że pierwsze oznaki starzenia widać wokół oczu w pierwszej kolejności sięgnęłam po lepszy krem nawilżający pod oczy. Jest nim Vichy Aqualia Thermal. 

Jest to nawilżający balsam, który ma za zadanie przywracać nam odpowiedni poziom nawilżenia, zapewniając świeże i piękne spojrzenie przez cały dzień.

W moim przypadku już po pierwszym użyciu wiedziałam, że jeżeli mnie nie podrażni i nie uczuli to będzie się u mnie świetnie sprawdzał. I tak właśnie się stało :). Ten krem okazał się być świetnym nawilżaczem okolic oczu i pewnie będę do niego wracała w przyszłości o ile pozwolą mi na to fundusze, bo kosztuje on od ok. 60 zł wzwyż. 

I szczerze, gdybym kupowała go kierując się opiniami z neta pewnie bym po niego nie sięgnęła, bo opinie są skrajnie podzielone i pewnie bałabym się po niego sięgać w obawie o moją skórę. Jednak tym razem cieszę się, że nie sprawdzałam opinii o tym co chcę kupić:).  

Komentarze