Nacomi, Olej Avocado


Olej Avokado, Nacomi, opinia
Był czas, w którym moja skóra była problemowa. Mam tu na myśli, że stała się bardziej podatna na podrażnienia, alergie i stany zapalne. Dlatego też musiałam sobie znaleźć sposób na radzenie sobie z tymi reakcjami mojej skóry. 

W walce z powyższymi obok wapna, Tribioticu i maści z witaminą A na większe stany zapalne czy uczulenia bardzo pomagał mi olej z avocado z Nacomi.

Nacomi, olej z avocado

Powyższy produkt głównie ma zastosowanie przeciwalergiczne oraz przeciwzapalne. Poza tym doskonale radzi sobie z problemami skórnymi, które wymagają delikatnej pielęgnacji. Łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia. 

Efekt na mojej skórze

Olej z avocado używam głównie na stany zapalne i uczulenia, które wyskakują mi na rękach. W wielu przypadkach już po pierwszym użyciu przynosi ulgę i widocznie łagodził problem. Przy regularnym stosowaniu wraz z zastosowaniem innych działań likwiduje problem. 

Dostępność: drogerie stacjonarne i internetowe, 
Pojemność: 100 ml, 
Cena: ok. 25 zł.

Uważam, że warto mieć ten olej pod ręką i pewnie jak mi się skończy kupię mniejszą wersję - tak w razie czego. Pewnie sięgnę również po inne oleje z Nacomi.  

Komentarze