DelAvell, słodki peeling do ciała o zapachu kokosa i trawy cytrynowej.

Słodki peeling do ciała o zapachu kokosa i trawy cytrynowej od DelAvellSłodki peeling do ciała o zapachu kokosa i trawy cytrynowej z firmy DelAwell trafił do mnie dzięki jednemu z dostępnych na rynku pudełeczek z kosmetykami. W innym wypadku prawdopodobnie bym po niego nie sięgnęła chociażby ze względu na zapach, który do tych "moich" nie należy. 

Ten peeling po wyciśnięciu z opakowania przypomina gęstą masę z drobinkami orzechów, jednak po zetknięciu z wodą staje się delikatnym produktem, który łagodnie złuszcza skórę.

Powyższy kosmetyk przyszedł mi z pomocą, w momencie, w którym zaczęłam borykać się z problemami skórnymi na rękach. A mianowicie wsparł leczenie tym, że lekko ścierał mi niepotrzebny już naskórek. Fakt - to nie był jedyny produkt, który wtedy używałam, ale niewątpliwie miał w tym swój udział. 

W przyszłości prawdopodobnie będę wracała to peelingów z tej firmy oraz na pewno zainteresuję się innymi kosmetykami z DelAwell. 

Dajcie znać czy znacie już tą firmę.

Komentarze