BeGlossy, czerwiec 2017

Witajcie, 
dzisiaj przyszedł czas, w którym chcę podzielić się z Wami zawartością czerwcowego BeGlossy. Na dobry początek wakacji zespół BeGlossy przygotował dla nas moc niespodzianek. W pudełeczku znajdziemy kosmetyki dzięki, którym nasza skóra będzie odżywiona, a włosy gładkie i pełne blasku. 


1. Odżywka do włosów Miracle Nourish, Aussie|21,99 za 250 ml


Ta odżywka ma nam odżywić oraz chronić włosy, jak również spowodować, że włosy staną się sprężyste i mocne, a ich końcówki nie będą się rozdwajać. Kiedyś chyba już miałam tą odżywkę i mi się sprawdziła. Zatem z chęcią ją przetestuję, tym bardziej, że moje włosy potrzebują teraz odżywienia, bo z ciemnego brązu (niemalże czerni) przeszłam na blond na włosach ;p. 

2. Biolaven, szampon do włosów|18,08 za 300 ml.


Jest to produkt wzmacniająco - wygładzający, który ma za zadanie delikatnie oczyścić włosy i nie podrażnić nawet najbardziej wrażliwej skóry. Zawiera olejek eteryczny z lawendy znany z odświeżających i wzmacniających właściwości. Lubię produktu z tej firmy - do tej pory mi się sprawdzały i mam nadzieję, że tak będzie również i w tym przypadku. 

3. Playboy - woda toaletowa Play it Wild|54, 99 zł za 60 ml oraz mini balsam do ciała z O'Herbal|4,99 za 75 ml. 


Playboy - woda toaletowa Play it Wild - jest to zapach przypominający zimną, musującą Coca - Colę, w której zatopiono owocowy mix! Kawałki soczystych pomarańczy, słodką gruszkę i kwaskowaty rabarbar. Lubię zapachy tej firmy i ten również przypadł mi do gustu - możliwe, że w przyszłości po niego sięgnę. Jak na razie muszę zużyć swoje zapasy, które mam w pokoju i w łazience ;). 

Mini balsam do ciała z O'Herbal - receptura tego balsamu podobno nierozłącznie związana jest z naturą. Najważniejsze w niej są cenne składniki naturalnego pochodzenia, które wspierają zdrowy wygląd skóry. Balsam ma pielęgnować i odżywiać skórę, wzmacniać jej barierę ochronną, a pojemność mini, aż się prosi, aby zabrać ją na wyjazd ;). 

4. Catrice, Maskara Glam & Doll False Lashes|16,99 za 9,5 ml


Dzięki tej maskarze mamy uzyskać efekt intensywnego podkreślenia rzęs. Mam nadzieję, że tak będzie, bo mam rzadkie i krótkie brwi :/, więc każde ich podkreślenie jest w cenie ;). 

5. Enilome, maseczka wygładzająca zmarszczki, do skóry zmęczonej, przesuszonej i szorstkiej. 11,99 za 50 ml.


Jest to produkt przeznaczony do wypełnienia zmarszczek oraz ujędrnienia skóry twarzy, szyi i dekoltu, szczególnie w przypadku skóry suchej z tendencją do przesuszania i szorstkości. Czyli wygląda na to, że to może być coś bardzo dla mnie! To chyba tego właśnie produktu jestem ciekawa najbardziej. 

6. Manna Kadar, Runway Ready Face Primer| ok. 67 zł za 20 ml. 


Jest to produkt VIP dołożony do pudełeczka w podziękowaniu za przynajmniej półroczną subskrypcję. Jest to kosmetyk, który ma umożliwić przetrwanie makijażu w idealnym stanie przez cały dzień. Wyrównuje koloryt skóry, wypełnia drobne zmarszczki i matuje. Sprawia, że skóra wydaje się być jedwabiście gładka. Można go nakładać na twarz i dekolt. Nie zawiera parabenów i nie jest testowany na zwierzętach. 



Przyznam się Wam, że tym razem jestem z tego pudełeczka dużo bardziej zadowolona niż z ShinyBox, bo bardziej odpowiada moim potrzebom. Dajcie znać czy znaleźlibyście coś dla siebie. 

Komentarze