Avon, TTA Amour|zapach


Avon, TTA Amour
Zapachy Avon z linii Today Tomorrow Always bardzo podobały mi się już od czasów szkolnych, jednakże nie było mnie na nie stać. Teraz, kiedy już zarabiam na siebie raz na jakiś czas mogę sobie pozwolić na zakup zapachu, którego jestem ciekawa. 

Jakiś czas temu zagościł u mnie Today Tomorrow Always Amour, który składa się z następujących nut zapachowych:

  • nuta głowy: nuty zielone, cytrusy, różowy pieprz, 
  • nuta serca: magnolia, jaśmin, 
  • nuta bazy: drzewo sandałowe, cedr, piżmo. 
Zapach jest bardzo lekki, kwiatowy i elegancki. Ja używam go zarówno do pracy, jak i na wyjścia do kina czy też na imprezy typu wesela. Po pewnym czasie od użycia przyzwyczajam się do zapachu, jednak zdarza się, że ktoś mnie pyta o to czym pachnę. Pewnie będę do niego wracać co jakiś czas - szczególnie w okresie wiosny i lata.

Pojemność: 30 ml. 
Cena: z nią bywa różnie, bo w każdym katalogu może wyglądać inaczej w zależności od promocji, ale z tego co kojarzę to jest raczej ok. 50 zł wzwyż. 

Komentarze