Olejek do mycia ciała Dove Odżywcza Pielęgnacja z Marokańskim Olejkiem Arganowym

Początek wiosny do wciąż trudny okres dla mojej skóry. Ze względu na zmieniającą się pogodę moja skóra potrafi ciężko reagować na to co się dzieje wokół niej np. zaczynają występować podrażnienia i uczulenia, które raczej się u mnie nie zdarzają.

olejek do mycia ciała Dove odżywcza pielęgnacja
z marokańskim olejkiem arganowym
Ostatnio borykam się na rękach z okropnym uczuleniem, który wywołał produkt, który miał pomóc w utrzymaniu odpowiedniego nawilżenia skóry. Olejek do mycia ciała Dove Odżywcza Pielęgnacja  z Marokańskim Olejkiem Arganowym zawiera 55% odżywczych olejków, aby chronić skórę przed wysuszeniem. 

Na początku byłam z niego bardzo zadowolona, ponieważ spełniał swoją rolę - mył i pozostawiał skórę lekko natłuszczoną i kiedy miała ona dobry dzień nie musiałam używać balsamu do ciała. Jednak jakiś czas temu zaczęło mi się pojawiać uczulenie na skórze rąk i usiłowałam dojść do tego co je spowodowało.

Drogą eliminacji oraz prób i błędów okazało się, że głównym szkodnikiem (chociaż nie wykluczam, że jedynym) był właśnie powyższy produkt. Kiedy podczas jednego z pryszniców poczułam pieczenie i swędzenie na swojej skórze oraz zobaczyłam, że zaczyna się ona zaczerwieniać nie mogłam mieć wątpliwości, że wcześniejsze uczulenie na rękach mogło być spowodowane właśnie tym kosmetykiem. Tym bardziej, że nowe uczulenie pojawiło się w tych samych miejscach, w których miałam to wcześniejsze. 

Niestety produktu została mi zdecydowana większość i nie wiem co z nim zrobię - prawdopodobnie komuś oddam, albo wykorzystam np. na kąpiel stóp po ciężkim dniu. Bardzo żałuję, że olejek do mycia ciała Dove Odżywcza Pielęgnacja  z Marokańskim Olejkiem Arganowym mnie tak bardzo zawiódł. Naturalnie nie będę do niego wracać. 

Komentarze

  1. ciekawi mnie ten olejek, ale ostatnio przejrzałam swoje zapasy i no cóż, do końca roku to ja chyba nowego żelu pod prysznic nie kupię:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie. W moich szafkach mam całkiem pokaźny zapas kosmetyków na najbliższe miesiące :D.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.