SKIN79 10 Fast Cleansing Oil Tissue

Od jakiegoś czasu do mojego serca wkradły się koreańskie kosmetyki. Z mojego bloga możecie kojarzyć głównie maski w płacie, o których pisałam nie raz, jednakże teraz zaczynam sięgać również po inne koreańskie kosmetyki. Dziś chciałabym Wam opowiedzieć nieco o chusteczkach ze Skin79, które w czasie świąt służyły mi do demakijażu i oczyszczania twarzy. 

Na stronie sklepu z kosmetykami z firmy Skin79 czytamy, że te chusteczki mogą posłużyć do demakijażu i przydadzą nam się w momencie kiedy wyjeżdżamy i mamy ograniczoną pojemność bagażu. 

Skin79 stworzył chusteczki, które mają skrócić proces usuwania zanieczyszczeń do 10 sekund. Te chusteczki są szczelnie zamknięte, co zapobiega ich wyschnięciu. Według opisu zawierają w sobie: 
  • olej kokosowy, który ma doskonale poradzić sobie z demakijażem, dodatkowo wzmacniając barierę lipidową naskórka oraz nawilżając skórę i działając anyseptycznie, 
  • sok aloesowy, który sprzyja gojeniu i łagodzeniu podrażnień, 
  • pantenol, działając przeciwzapalnie, przyspieszający procesy regeneracji naskórka, 
  • alantoinę, która ma wygładzać i zmiękczać skórę. 
Chusteczki nie pozostawiają lepkiej warstwy i mają przyjemny i delikatny zapach. W opakowaniu znajduje się 50 chusteczek. 

Naturalnie mój demakijaż i oczyszczanie twarzy trwało nieco dłużej niż 10 sekund, ale efekt o dziwo był zadowalający. Bardzo łatwo i stosunkowo szybko pozbywałam się makijażu i zanieczyszczeń. Moja skóra była odświeżona, ale nie przesuszona i nie podrażniona. Dlatego też te chusteczki na pewno będę brać ze sobą na wyjazdy, a w kryzysowych chwilach zapewne będą wykorzystywane również w domu. 

Dostępność: Sklep Skin79,
Cena: ok. 25 zł

Komentarze

  1. Ciekawa recenzja i bardzo ciekawy produkt - wydaje się łatwy w użyciu, wydajny i przede wszystkim nie szkodzi skórze :) Wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.