Ozdoby świąteczne/Boże Narodzenie 2016

W tym roku moje święta będą wyglądały zupełnie inaczej, z racji tego, że kilka miesięcy wyszłam za mąż. Do tej pory nie przykładałam uwagi do świątecznych ozdób, bo całe święta miałam wyjazdowe. W swoim mieszkaniu spędzałam zatem bardzo mało czasu w świąteczny okres. Jednakże w tym roku w naszym domu pojawiła się zarówno choinka, jak również pierwsze świąteczne ozdoby. Na razie jest skromnie, bo dopiero zaczynamy kompletowanie swoich świątecznych ozdób, ale mam nadzieję, że z czasem będzie coraz bardziej klimatycznie. Pomyślałam, że świetną pamiątką będzie dla nas jak będę takie rzeczy dokumentować. Więc na dobry początek wrzucam kilka zdjęć: 







Uwielbiam ten wieniec. I w sumie uważam go w tej chwili za najpiękniejszą ozdobę mojego domu. Kupiłam go w pracy na kiermaszu ozdób świątecznych. 



Jak widzicie uwielbiam wszelkiego rodzaju światełka i świeczki. I coś czuję, że to będzie nieodłączny element naszych świąt :). 

Wszelkie ozdoby (w tym choinkę) znalazłam w Biedronce/Tesco/Lidlu i na kiermaszu w pracy ;). 

Komentarze

  1. My będziemy dopiero ubierać choinkę w Wigilię - już nie mogę doczekać się tego momentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ozdoby :)
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.