Wegańskie kosmetyki w mojej łazience/Dr. Konopka's, Resibo.

W dzisiejszych czasach weganizm to coraz bardziej rozpowszechniony styl życia, który jest bardzo wymagający. Dzieje się tak dlatego, że weganie eliminują ze swojej diety i innych dziedzin życia produkty pochodzenia zwierzęcego, które również nie były na nich testowane. Jeżeli chodzi o szukanie kosmetyków wegańskich wydawało mi się to dość trudne, ale myślę, że w świecie Internetu szybko można nabrać wprawy, poza tym wegańskie kosmetyki są oznaczone poniższymi znakami na opakowaniach: 



 Myślę, że wiele ciekawych informacji znajdziecie we we wpisie Minimalizm a pielęgnacja na blogu: Ograniczam się, więc zapraszam Was tam po garść rzetelnych (w mojej opinii) informacji. 

Tymczasem mam wrażenie, że wielu z nas niesłusznie myśli, że szukanie wegańskich produktów, podczas gdy już sam weganizm jest trudny jest niemożliwe. Owszem może musimy więcej czasu poświęcić na poszukanie odpowiednich kosmetyków, ale kiedy już nabierzemy wprawy. Ja osobiście mam trzy produkty, które na pewno mogę nazwać kosmetykami dla wegan. 



O tym balsamie pisałam Wam już nie raz (jak coś linki do notek, w których Wam o nim pisałam macie powyżej). Kiedy go kupowałam nie miałam zielonego pojęcia, że jest wegański. Wiem, że kosmetyki z tej firmy bywają dostępne w sklepie Minti Shop, ale różnie bywa z ich dostępnością, więc jeżeli robicie tam zakupy sprawdzajcie sobie dostępność produktów z tej firmy jeśli jesteście nią zainteresowani. 

2. Resibo


Resibo jest polską marką kosmetyków, które powstały na bazie naturalnych surowców. Specjalizuje się ona w produktach, które są stworzone z myślą o bezpieczeństwie dla skóry oraz szacunku wobec środowiska. Kosmetyki tej firmy są wegańskie, biodegradowalne i wszechstronne. Obecnie mam w swojej kosmetyczce dwa produkty tej marki - olejek do demakijażu i krem, o których powstaną odrębne notki. Nie wiem czy ta marka jest dostępna gdzieś stacjonarnie, ale wiem, że z powodzeniem możecie ją dostać na stronie producenta i online w takich sklepach jak Minti Shop czy Kosmetykomania. 

Mam nadzieję, że za jakiś czas przynajmniej całą swoją pielęgnację zamienię na wegańską.

Komentarze