Mieszanki bakaliowe od Bakalland

Ostatnio odkryłam przekąski firmy Bakalland, które chyba są jakąś nowością, bo wcześniej o nich ani nie słyszałam, ani ich nigdzie nie widziałam. Ja jak na razie spróbowałam dwóch przekąsek bakaliowych. 

Love Las


Przekąska LoveLas to połączenie suszonej żurawiny z sokiem z jagód oraz prażonego migdała muśniętego czekoladą z różaną otoczką. 




Na pewno zaprzyjaźnię się z tą przekąską, ponieważ nie tylko jest pyszna, ale również sycąca. Może to Wam się wyda śmieszne, ale ta mieszanka kojarzy mi się z takim wafelkiem z jagodowym nadzieniem, który jadłam jak byłam jeszcze w podstawówce i później w gimnazjum. Także można powiedzieć, że Love Las wzbudza moje wspomnienia z dzieciństwa ;). 




Cud Miód



Ta przekąska to słodkie połączenie prażonego nerkowca oraz chrupiącej prażonej kukurydzy. To wszystko otoczone jest delikatną miodową nutą. 


Uwielbiam tego typu przekąski i ona zniknęła szybciej niż Love Las. W ogóle uwielbiam wszelakie orzechy w karmelu, więc ta w moje gusta smakowe idealnie się wpisała. 

Dajcie znać, czy próbowaliście już tych przekąsek i czy znacie inne smaki. Napiszcie mi, które z nich szczególnie polecacie ;). 

Komentarze

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.