Skin 79, Fresh Garden Mask Glacial Water

W moim życiu od kilku miesięcy nieustannie towarzyszy mi zabieganie i stres. Musiałam się nauczyć z tym radzić, co zaczęło mi nawet wychodzić. Jedną z czynności, która łagodzi uczucie stresu i relaksuje jest lepsze zadbanie o własne ciało. Mam tu na myśli głównie pilęgnację. 

Jak doskonale wiecie ostatnio bardzo chętnie sięgam po maski koreańskie, które świetni się sprawdzają w mojej pielęgnacji twarzy i na pewno będę do nich wracać nie raz. 

Po zakończeniu roku szkolnego (tego oficjalnego, jak również mniej oficjalnego) dla odświeżenia mojej zmęczonej skóry twarzy sięgnęłam po maskę w płacie Fresh Garden Mask Glacial Water od Skin79. 

Cena: 10 - 15 zł
Dostępność: Minti Shop, Kosmetykomania

Podobnie jak inne maski i ta jest w formie płatu wykonanego z czystej bawełny, która wg. opisu w sklepie zawiera naturalne składniki. Krystalicznie czysta woda z lodowca bogata jest w minerały, które wzmacniają skórę. Wspomniany wyżej składnik ma taką samą strukturę jak woda znajdująca się w naszym organizmie, w tkankach i komórkach. Ta biozgodność pozwala na dogłębne nawilżenie oraz przenikanie innych substancji aktywnych w głąb skóry. Dodatkowo maska Glacial Water to detoks dla skóry. 

Po zdjęciu maski i wklepaniu pozostałości w skórę nałożyłam jeszcze krem na noc. Po obudzeniu się stwierdziłam, że moja skóra nadal jest odżywiona i nawilżona, co było dla mnie nie małym zdziwieniem ponieważ taki efekt w moim przypadku jest bardzo rzadki. Dlatego też uważam tą maseczkę za jedną z najlepszych koreańskich maseczek, które do tej pory testowałam (inną maseczką, która dorównuje powyższej jakością jest ta >>>KLIK<<<)

Bardzo się cieszę, że marka Skin79 weszła do Polski, bo sprowadzanie jej z Korei mi się nie opłacało, a tak to nie ma z tym większego problemu, bo zawsze je mogę dorzucić do zamówienia, w którymś z ulubionych sklepów internetowych :). 

Komentarze

  1. te maseczki działają cudownie, ale dla mnie są za drogie, żeby ich używać częściej niż raz na dw atygodnie :<

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.