Pieczone krążki chlebowe, Oven Baked Bruschette Moretti

W ostatni poniedziałek odbyłam rozmowę telefoniczną, której skutkiem są pewne zmiany zachodzące w moim życiu. Poniedziałek i wtorek były małym chaosem, przez który miałam bardzo mało czasu na takie rzeczy jak chociażby jedzenie. Dlatego też dziś mam dla Was notkę o pieczonych krążkach chlebowych o smaku pikantnej mieszanki warzyw, z firmy Oven Baked Bruschette Moretti.

Dostępność: Biedronka,
Cena: ok. 2 zł.
Waga: 70 g

Skład:
Mąka PSZENNA, olej roślinny(olej palmowy, przeciwutleniacz: wyciąg z rozmarynu), mąka kukurydziana wytłaczana, preparat o smaku pikantnej mieszanki warzyw 5,5%(cukier, sól, maltodekstryn, cebula w proszku 10%, suszona papryka 4$, proszek pomidorowy 3%, czosnek w proszku 2%, suszona pietruszka, LAKTOZA, wzmacniacze smaku: glutaminian monosodowy, guanylan disodowy, inozynian disodowy

Jak widzicie tam jest dużo chemii... ale to jest takie dobre. Jak dla mnie jest to tańszy odpowiednik Bake Rolls i jakbym nie widziała opakowania to jakby ktoś to przede mną postawił powiedziałabym, że są to krążki właśnie z tamtej firmy. 

Ja jadłam je w dwóch smakach: 
  • o smaku pikantnej mieszanki warzyw, 
  • o smaku grzybowym.
Ta pierwsza wersja smakowała mi lepiej - jak grzanki z pikantną warzywną posypką nieco zalatującą rosołem. A grzybowy smak był dla mnie zbyt przewidywalny i oczywisty, ale to jest spoko jeżeli ktoś właśnie tego oczekuje. 

Opakowanie jest idealne do torebki, na tak zwany mały głód...jeden krążek jest niczym jeden gryz i można go pochłonąć w tak zwanym międzyczasie;]. Nie wiem czy będę do nich wracać, to pewnie zależy, bo chciałabym się skupić na zdrowszych wariantach...czyli pewnie zastąpię je chociażby waflami ryżowymi. Jednak to nie zmienia faktu, że zniknęły nie wiedzieć kiedy;]


Komentarze

  1. Lubię te chlebki, chociaż wolę te od 7days bo są delikatniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jadłam ich nigdy i na razie jakoś nie mam ochoty nic nowego wypróbowywać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś uwielbiałam je znacznie bardziej, choć wtedy jadło się bake rollsy raczej. Te są od nich lepsze choć są twardsze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich krążków chlebowych jeszcze nie próbowałam, za to uwielbiam Bake Rollsy ;) przepyszne są.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.