Chcę Wam coś powiedzieć...

Moi Drodzy!
Moje życie ostatnio bardzo mnie zaskakuje. Ba! Ja sama siebie zaskakuję bardziej niż bym sobie tego życzyła. Przede mną wiele wyzwań, zmian i realizacji planów, o których nie zawsze Wam piszę, ale część z nich na pewno ma swoje odzwierciedlenie na blogu. 

Na pewno zauważyliście, że to miejsce się zmienia, a ja w pewien sposób otwieram się zarówno na nowe doświadczenia i tematy. Dzisiaj chciałabym Wam powiedzieć, że zmiany te będą następować nadal. Po pierwsze na pewno będzie mniej książkowych tematów, ponieważ chciałabym się rozwijać też w nieco innej tematyce. Ale, ale...nie bójcie się ;). Przecież taki mol książkowy jak ja nie może zaprzestać czytania, gadania i pisania o książkach. Tu nadal będę pisać o książkach tylko rzadziej i nieco w innym kontekście. Poza tym po wszelakie recenzje i nowinki zaglądajcie na bloga Stalowych Czytaczy: http://stalowiczytacze.blogspot.com/. Jest to blog tworzony przez grupę, ale to ja nadal jestem autorką większości tekstów. 

Tymczasem tu chciałabym się dzielić swoim doświadczeniem, wiedzą i jeszcze kilkoma innymi rzeczami...zatem rozsiądź się wygodnie i czasem daj znać, że jesteś ;). 

Komentarze

  1. zmiany często wychodzą na dobre, trzymam kciuki za rozwój :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany są dobre, zawsze to powtarzam :) Twórz, jestem ciekawa, o czym nam opowiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie zabraknie mi motywacji, chęci, a przede wszystkim kreatywności do tego, co chciałabym zrobić i w jakim kierunku pchnąć bloga;)

      Usuń
  3. Zmiany są dobre i to zawsze jakiś rozwój, super. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Moim zdaniem zmiany są dobre, chociażby dlatego, że jak ich nie ma to człowiek się cofa ;).

      Usuń
  4. fajnie, że się chcesz rozwijać ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.