Spacerniak kulturowy #2

Witajcie, 
w zamierzeniu "Spacerniak kulturowy" miał być publikowany co sobotę, jednak w moim życiu jest tyle zamieszania, że musicie mi wybaczyć małą obsuwę. Ostatni tydzień zaskoczył mnie nie tylko nadejściem zimy, ale też powrotem mojej ukochanej jesieni, co stanowi bardzo przyjemny element tego tygodnia. 

Jeżeli chodzi o książki, to muszę Wam powiedzieć, że z niecierpliwością czekam na "Klucz Niebios" 

Czyli kontynuację "Endgame", które bardzo mnie wciągnęło...premiera już niebawem, więc tym bardziej nie mogę się doczekać ;). Na inne nowości boję się patrzeć, bo mam bana na kupowanie książek...mam nadzieję, że jak się zepnę i będę więcej czytać, a Wy będziecie się chętnie udzielać, to będę mogła liczyć na jakieś nowe współprace książkowe a Wy będziecie mogli poznać moje opinie na temat nowości, nad którymi być może się zastanawiacie lub będziecie się zastanawiać;]. 

Jeżeli chodzi o muzykę to ostatnio zrobiłam się sentymentalna i zaczęłam słuchać piosenek, które kojarzą mi się z pewnymi wydarzeniami lub etapami w życiu. W zeszłym tygodniu najbardziej były to poniższe kawałki: 



oraz



Hip - hop przypomniał mi się dzięki moim wychowankom. A jeżeli już jesteśmy w temacie, to chciałabym się z Wami podzielić efektem pracy na Rap warsztatach w moim mieście, które odbyły się jakiś czas temu:


Myślę, że ludzie mogą być dumni ze swojej pracy i chyba nie muszę Was dwa razy prosić, żebyście puścili to gdzieś dalej? ;). Swoją drogą teledysk również zrealizowany jest w moim mieście, więc możecie się chociaż trochę zorientować jak wygląda moje rodzinne miasto ;). 

Komentarze

  1. Nie słyszałam o tej książce, ale wiem doskonale, że to moje klimaty. Sięgnę zatem za pierwszą część skoro tak polecasz. :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.