Podsumowanie września 2015 i TBR na październik

Wrzesień był dla mnie ciężki pod względem organizacji czasu i pracy. Trochę zawiodłam się na sobie, bo udało mi się przeczytać zaledwie 3 książki. Jednak mam nadzieję, że w październiku nadrobię z nawiązką. 

Książki:

  1. Jo Nesbo "Krew na śniegu", >>>KLIK<<<
  2. Terry Hayes, "Pielgrzym", >>>KLIK<<<
  3. S. Darda, "Dom na wyrębach" >>>KLIK<<<

Jak widzicie, jak na mnie jest na prawdę cienko, bo przeczytałam tylko 3 książki - w tym dwie, które można było w zasadzie pochłonąć w jeden czy dwa wieczory. Niewątpliwie muszę się lepiej zorganizować...dużo lepiej. 

Jednak z filmami poszło mi jak nigdy wcześniej, bo obejrzałam ich, aż 6. 

Filmy:

  1. "Różyczka",
  2. "Serce, serduszko",
  3. "Amerykańska zbrodnia",
  4. "Mały książę", 
  5. "Sztuka dorastania" 
  6. "Nie ma lekko" 
Najbardziej polecam Wam "Serce, serduszko", które ratuje honor polskiego kina i "Amerykańską zbrodnie", która jest oparta na faktach, wstrząsa i daje do myślenia. Te dwa filmy daję do myślenia, chociaż pierwszy również bawi, to drugi wstrząsa odbiorcą do bólu. 

Nigdy nie robiłam sobie specjalnych planów czytelniczych, o zwykle nic z tego nie wychodziło, ale w tym miesiącu po cichu liczę na to, że uda mi się przeczytać przynajmniej poniższe książki: 
  1. M. Ulatowska, J. Skowroński, "Pokój dla artysty",
  2. O. Wilde, "Portret Doriana Graya", 
  3. A. Rice, "Wywiad z wampirem", 
  4. "Wampirologia. Prawdziwa historia upadłych"


Mam nadzieję, że ciekawa lektura przede mną. 

Komentarze

  1. Zdecydowanie zazdroszczę przeczytania Pielgrzyma i sama się za niego biorę na dniach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obyś nie zniechęciła się językiem Portretu Doriana Greya, bo to wspaniała książka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Portret Doriana Greya " to jedna z moich ulubionych książek ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.