Idealny duet na lato od Eveline.

Nie da się ukryć, że mamy lato w pełni, chociaż pogoda może być dla niektórych z Was mało zadowalająca. Dzisiaj mam dla Was kilka słów o idealnym duecie z Eveline na lato...w ciepłe dni idealnie podkreśla otaczającą nas aurę, a w te deszczowe nadaje nieco koloru pochmurnemu dniu. 


Na pierwszy ogień idzie lakier do paznokci z serii miniMax o nr 804

pojemność: 5 ml, 
cena: 5, 99 zł, 
dostępność: drogerie,


Jest to szybkoschnący i długotrwały lakier, którego kolor określiłabym jako neonowy róż wpadający w koral. Jego kolor w pewnym stopniu uzależniony jest od światła. W sztucznym oświetleniu wpada w tony koralowe, a w dziennym jest różowy. Sama sobie pewnie nie wybrałabym tego koloru, ponieważ wśród moich lakierów znajdują się głównie odcienie czerwieni, pomarańczy i niebieskiego. Jednak dzięki temu, że go dostałam, przełamała się i moja kolekcja lakierów powoli zaczęła nabierać barw :). A to dlatego, że ten niepozornie wyglądający lakier pomógł mi się przełamać, a do tego wytrzymuje na moich paznokciach więcej niż te, których do tej pory używałam. Bo wytrzymuje on na moich paznokciach 3 - 4 dni bez dodatkowych utrwalaczy, co jak się okazuje w moim przypadku, wcale nie jest takie łatwe. Dodatkowo mała pojemność sprawia, że łatwiej nam go wykorzystać bez obawy, że część kosmetyku się zeschnie i zmarnuje. Dodatkowo świetnie łączy się z innymi pastelowymi kolorami np. z miętowym :).

Myślę, że jak tylko znajdę gdzieś te lakiery u siebie w mieście, to dokupię sobie więcej kolorów. 

Do powyższego lakieru idealnie pasuje błyszczyk z Eveline, z serii BB Magic Gloss w kolorze 102:


Cena: 10,14 zł. (informacja ze str. http://sklep.eveline.eu/
Pojemność: 9 ml, 
Dostępność: drogerie


Zacznijmy od dobrych stron. Błyszczyk ma bardzo delikatny kolor i można go łączyć ze szminką. W tym przypadku bardzo lubię go w parze z jakąś pomadką nude. Poza tym ładnie pachnie. Jednakże niestety na tym plus się kończą. Dla mnie ten błyszczyk ma bardzo nieporęczne opakowanie. Dużo lepsza opcja byłaby, jakby było ono krótsze, a szersze. Wyszłoby to tylko na plus również patyczkowi, którym łatwiej nakładać błyszczyk kiedy ma mniejszą długość. Jakby tego było mało to masakrcznie się klei czego nie lubię, bo nie tylko mam lepkie usta, ale też kleją się do nich również moje włosy. Chociaż, gdyby ten błyszczyk tak bardzo się nie kleił to już nie byłoby tak źle;].  Szkoda, że ten produkt nie jest zbytnio udany, ale mam nadzieję, że to tylko kwestia dopracowania;]. Chociaż swoją drogą spotkałam się też z tym, że niektórym osobom nie przeszkadza lepienie się w błyszczykach, więc to chyba też kwestia gustu ;). Naturalnie wykorzystam ten błyszczyk, bo idealnie komponuje się nie tylko z lakierem, o którym pisałam na początki, ale generalnie pasuje mi do wielu makijaży, które robię sobie na co dzień. 


Dajcie znać czy coś przykuło Waszą uwagę i czy lubicie dobierać kolorystycznie np. paznokcie do ust, albo oczu? 

Komentarze

  1. ja nie dobieram nic kolorystycznie.. czasem paznokcie do stroju na ważne wyjścia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier ma genialny kolor! Błyszczyk też ale ich nie używam stąd nie wypróbuję raczej... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zazwyczaj paznokcie mam niepomalowane, a na ustach raczej coś mam ;) nie komponuję makijażu z dodatkami etc, no chyba, że idę na jakąś ważniejszą imprezę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kolor lakieru ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokci nie maluję (musiałabym tylko u jednej ręki), ale błyszczyk fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.