Zapach na wiosnę i lato: Summer White Bright od Avon

Witajcie, 
dzisiaj chciałabym Wam napisać kilka słów o Summer White Bright od Avon. 

Dostępność: konsultantki Avon, 
Cena: 19, 99 zł - w promocji, 
Pojemność: 50 ml, 


Kategoria zapachowa: kwiatowo - owocowa,


Nuty zapachowe: świeża cytryna, konwalia, aksamitka. 


Ten zapach jest świeży. bardzo kwiatowy i nie duszący. Trochę przypomina mi mój ulubiony Elisabeth Arden Green Tea Tropical, i chyba to właśnie dlatego go tak lubię. 

Jest to zapach bardziej na co dzień - do szkoły, na spacer czy spotkania ze znajomymi. Do pracy pewnie użyłabym czegoś bardziej eleganckiego, ale to w sumie rzecz gustu i charakteru naszej pracy;). 

Jeżeli chodzi o trwałość to jest całkiem ok. Ja szybko się do niej przyzwyczajam i przestaję ją czuć, ale jak się nią spryskam i po jakimś czasie mój narzeczony się do mnie przytuli to czasem wspomina, że ładnie pachnę, więc chyba nie jest tak źle:). Dodatkowo jest to zapach idealny właśnie na okres wiosenno - zimowy.

Jedynym minusem Summer White Bright może być jedynie dostępność, bo jeżeli nie macie znajomych konsultantek, to może być lipton - no chyba, że znajdziecie ten zapach np. na Allegro ;]. 

Komentarze

  1. Produkty z avonu zawsze mi się podobały, ale mimo to mam jakąś awersję do zamówień z katalogu. Jednak wolę pójść do drogerii, mimo wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze staram się używać to co polecam, więc jakby coś ktoś ode mnie chciał sobie zamówić, to zazwyczaj może sobie pomacać i poniuchać;]

      Usuń
  2. Uwielbiam zapach konwalii i cytryny, myślę, że przypadłyby mi te perfumy do gustu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli idealny zapach na wiosnę i lato:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio bardzo zastanawiam się nad zakupem jakiegoś tańszego perfumu, którego mogłabym używać i używać, żeby nie żal mi było pieniędzy wydanych na taki droższy. Chyba się skuszę na jakiś taki... Nie wiem jeszcze, jaki to będzie - po prostu muszę powąchać ;)
    Pozdrawiam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ten powinien być świetny, jeżeli tylko zapach Ci się spodoba ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.