Arganowa kuracja do włosów z lnem i jedwabiem; BingoSpa

Witajcie, 
dzisiaj będzie mały przerywnik pomiędzy jedną, a drugą opinią o książce. Albowiem nadszedł czas, abym podzieliła się z Wami opinią na temat arganowej kuracji do włosów z lnem i jedwabiem z BingoSpa. 

Pojemność: 250 g, 
Cena: 14 zł

Producent zaleca nam, aby preparat nałożyć na włosy i delikatnie wmasować w skórę głowy. Po 10 minutach kosmetyk należy spłukać ciepłą wodą, a włosy wysuszyć i rozczesać. Zabieg należy powtarzać codziennie przez 5 dni, a następnie profilaktycznie 1 - 2 razy w tygodniu. 

Od razu muszę Wam się przyznać bez bicia, że nie bawiłam się w nakładanie tego kosmetyku codziennie przez 5 dni, bo po prostu nie mam na to czasu. Natomiast od momentu, w którym ta kuracja trafiła w moje ręce zaczęłam stosować ją regularnie 1 - 2 razy w tygodniu i mimo, że używam ją już ponad 2 miesiące to zużyłam jej dopiero połowę (przy włosach sięgających nieco za ramiona). Jeżeli chodzi o działanie to przede wszystkim zauważyłam, że moje włosy są bardziej nawilżone i miękkie, co przy tej cenie jest zadowalającym efektem. Przy tej wydajności reszta produktu starczy mi jeszcze na ok. 2 miesiące. Zatem nie tak źle:) 

Czy wrócę do tej kuracji? 

Prawdopodobnie tak, chociaż wcześniej będę chciała spróbować również innych produktów do włosów z tej kategorii. 


Komentarze

  1. jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku do włosów z bingo, od dawna używam głównie kallosów. w skórę głowy wmasowuje jedynie szampon.

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o niej, ale nie miałam jeszcze okazji próbować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.