Stosik książkowy, listopad 2014, cz.2.

W poprzednim poście o książkowym stosiku w tym miesiącu zapowiedziałam kolejną część. I oto ona:))...jak się przekonacie prezentuje się całkiem nieźle;)



Od góry:
  • Paweł Mirosław Szlachetko, "Adwokat spraw ostatnich"
  • J. Kosiński, "Malowany ptak" 
  • J. Kosiński, "Randka w ciemno"
  • Przemek Kossakowski "Na granicy zmysłów"
  • Philip Pullman "Baśnie braci Grimm dla dorosłych i młodzieży" 
  • Noah Gordon "Medicus" 
  • Christian Dreller "Czy słonie boją się myszy"
Ze wszystkich książek bardzo się ciesze i nie mogę się doczekać jak po nie sięgnę. Jednak najbardziej jestem ciekawa Kosińskiego, Kossakowskiego i książki Pullmana - mam nadzieję, że te baśnie na prawdę będą dla nieco starszych odbiorców;]

Tymczasem mam nadzieję, że niebawem dostanę dwa tomy poezji Gałczyńskiego;]

Czytaliście coś z mojego stosiku, albo macie na coś szczególnie ochotę?? Ja w każdym bądź razie będę miała całkiem fajny czytelniczy czas;]

Komentarze

  1. u mnie nadal brak czasu bierze górę i gdy pojawia się chwila dla siebie oglądam raczej yT i śledzę blogi . mam zaległości książkowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się. Ja mimo wszystko staram się codziennie sięgać po coś do czytania. Jakoś tak się przyzwyczaiłam, że jak nie sięgnę po książkę to jakoś tak dziwnie mi...

      Usuń
  2. Ile fajnych książek! Niestety nic nie czytałam jeszcze z tego stosiku :( Miłej lektury :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej ciekawią mnie te basnie braci Grimm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo ciekawią, chociaż jeszcze nie wiem kiedy po nie sięgnę - ale na pewno przeczytam je w najbliższym czasie;]

      Usuń
  4. Ale mnie zaintrygowałaś tą książką Pullmana:) Jestem bardzo ciekawa tych baśni, czekam więc na recenzję:) miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta wersja "Baśni braci Grimm" spotkała się z takim zainteresowaniem, że chyba będę musiała je szybko przeczytać i zrecenzować;]

      Usuń
  5. Najbardziej ciekawią mnie "Baśnie" - to może być naprawdę ciekawa książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę:). Ja ją dostałam zaraz po tym jak się ukazała:)

      Usuń
  6. na Grimmów poluję mocno :D
    a Kossakowskiego już mam i ja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się jeżeli chodzi o Grimmów - też na nich polowałam;) Może być niesamowita;]

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Z tego co zauważyłam to głównie ta książka Was zainteresowała;]

      Usuń
  8. Kosińskiego polecam. A najbardziej intrygują mnie baśnie Grimm:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że jego książki są dobre, więc najpierw uporam się z tym co teraz czytam, później przeczytam Grimmów, bo one Was zainteresowały najbardziej, a Kosiński chyba pójdzie następny;)

      Usuń
  9. Czytałam Malowanego ptaka i chociaż książkę czytało się szybko, to zostawiła uczucie brudu. Jak przeczytasz to może zrozumiesz o co mi chodzi. Poczułam niewiarygodna ulgę jak przeczytałam, ze wbrew temu co początkowo sądzono nie jest to powieść autobiograficzna, tylko wytwór fantazji autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy, ale z tego co słyszałam to nie zdziwiłabym się jakbym miała podobne odczucia do Twoich.

      Usuń
  10. Jeszcze nic nie czytałam Jerzego Kosińskiego :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nic nie czytałam, więc nie jesteś sama

      Usuń
  11. Pokaźny stos :) "Medicus" - ciekawy film, czekam na opinie o książce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej ciekawi mnie "Malowany ptak", ale chętnie zajrzałabym również do Kossakowskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będą u mnie recenzje tych książek. ale to z czasem. Niestety wszystkiego na raz nie dam rady przeczytać...a szkoda, bo czasem tak właśnie by się chciało;)

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.