Home sweet home od Yankee Candle.

Dzisiaj mam dla Was kilka słów o wosku HOME SWEET HOME z Yankee Candle. Jest to pierwszy wosk jaki kiedykolwiek otwarłam i niemalże od razu się zakochałam;]. Pachnie mi on gumą cynamonową, albo cynamonową herbatą;]. W każdym bądź razie bardzo dobrze mi się kojarzy i przywołuje bardzo pozytywne skojarzenia, m. in. z dzieciństwa. Wiem, że to jest bardzo kontrowersyjny wosk, ponieważ wzbudza skrajne uczucia.
Jak dla mnie jest to bardzo intensywny wosk, jednak jeżeli użyje się go w małych ilościach to jest ok;]. Ja na pewno będę go kupować lub jak będę mogła sobie na to pozwolić to kupię sobie świecę, ale póki co ta resztka, którą mam poczeka sobie na okres jesienno - zimowy, bo na takowy najlepszy jest ten wosk;]. Póki co to jest jeden z moich najbardziej ulubionych zapachów. 

A tymczasem:


  • mój Twitter:


https://twitter.com/nataliatw_t


  • mój Fan Page:

Miłego dnia:)

Komentarze

  1. Chyba muszę udać się do nich na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarze opakowanie czyli pewnie miałam ale chyba mi się za bardzo nie spodobał albo nie zrobił większego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. tego wosku jeszcze nie miałam, wszędzie dobrze ale w domu najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Woski znam, ale od dawna marzę o dużych słojach z Yankee:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak mnie, ale póki co nie mogę sobie pozwolić na drogie świece;]

      Usuń
  5. Uwielbiam ten zapach, fantastyczny jest :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.