Yankee Candle, Bomb Cosmetics i Pachnąca Szafa (olejki z Rossmana) - moje świece, woski i olejki do kominków;]

Wiele, a właściwie wielu z nas lubuje się w świecach zapachowych i innych różnych dziwnych rzeczach, które mają nadać najbliższemu otoczeniu zapach, który sprawi, że poczujemy się lepiej. Różnego typu olejki, woski czy inne produkty do kominków oraz wspomniane wcześniej świece zapachowe są nie tylko elementem aromaterapii (pomocnej np. w czasie relaksu w czasie kąpieli), ale też często stanowią nieodłączny element wystroju naszego domu czy mieszkania. 

Obecnie na składzie mam dwie świece. Jedną z Yankee Candle i jedną z Bomb Cosmetics. 

Wyżej bardzo świeża, typowo wiosenno - letnia świeca; poniżej świeca o ciężkim zapachu, który kojarzy mi się z kadzidłami, albo czymś takim;]


Oczywiście nie mogło zabraknąć olejków zapachowych, które pojawiły się zanim odkryłam woski. Dwa dostępne w Rossmanie i dwa z Bomb Cosmetics (produkty z tej firmy są dostępne raczej online).


 A poniżej moja mała kolekcja wosków. Poki co nie rozrasta się z dwóch powodów: 

  • szkoda mi na nie kasy,
  • chcę ich trochę zużyć zanim kupię kolejne...chociaż wśród tych, które widzicie poniżej mam już swojego faworyta i zastanawiam się czy nie kupić przypadkiem świecy w jego zapachu...i nie nie jest to stokrotkowy;]


Poza jedną świecą, którą postawiłam w dużym pokoju wszystko zgromadziłam w tym, w którym przeważnie rezyduje;]. 

Niestety mimo tego, że doceniam woski, to mam jednego bubla:((


Być może wiele z Was tu się ze mną nie zgodzi, ale on mi śmierdzi jak jakaś tania męska woda toaletowa z kiosku. Próbowałam się do niego przekonać, ale niestety nie wyszło:/

Komentarze

  1. Tego czarnego zapachu nie próbowałam, acz wąchałam w sklepie i się skrzywiłam, bo nie lubię takich zapachów. Wśród tych wosków widzę parę takich co sama miałam. A niedługo idę po woski Busy Bee Candles , promocja 5zł za woski, muszę skorzystać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli poniekąd mamy podobny gust zapachowy, bo okazuje się, że też nie lubię takich zapachów. A o woskach z Busy Bee Candles to jeszcze nie słyszałam.

      Usuń
  2. moje zamówienie woskowe przyszło wczoraj, jestem już uzależniona od tych zapachów yankee. zgadzam się, nie są one najtańsze i to tylko zachcianka a nie realna potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak czasem jak ma się dodatkowe pieniądze można sobie na nią pozwolić;), jakąś przyjemność z życia trzeba mieć, chociaż faktycznie do produktów pierwszej potrzeby to woski nie należą;]

      Usuń
  3. Uwielbiam woski, ale zazwyczaj kupuję dopiero wtedy, gdy skończę zapas :) Najczęściej kupuję 2 i cieszę się ich zapachem przez jakiś czas :) Wtedy mogę ocenić, czy zapach mi podchodzi czy nie :)
    Ja lubię czarny, choć palę tylko przez krótki czas :) Za to dla mnie bublem był chwalony tak zapach 'z misiem' - nic szczególnego :) Aktualnie palę pink dragon fruit i soft cotton :) Mama za to jest na etapie spalania honey blossom :) Wszystkie są smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie każdy ma swój gust zapachowy jeżeli o to chodzi. A ja wosku z misiem jeszcze nie niuchałam, ale prawdopodobnie jak będę robić kolejny zapas wosków to się m.in. w niego zaopatrzę i sama stwierdzę czy mi się podoba czy nie;].

      Usuń
    2. Oczywiście :) Każdy dopasowuje sobie zapach wg własnego gustu :) Dlatego jest taki duży wybór :)

      Usuń
    3. I całe szczęście, że jest w czym wybierać:D

      Usuń
  4. Oj i ja się pomału uzależniam od wosków:) Staram się być rozsądna, ale jak pójdę do sklepu w którym je mają to choć jeden musze wziąć;) Dobrze, że mam zakaz na długie spacery, to chociaż sama tam nie chodze.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście ja nie mam w mieście sklepu Yankee Candle, dlatego też nie muszę za bardzo się go wystrzegać, ale niech no tylko któryś bloger napisze o woskach czy coś, to od razu mam ochotę kupić. Szczęśliwie się powstrzymuję - póki co głównie ze względu na kasę;]

      Usuń
  5. Ja niezbyt często używam takich zapachów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem pokaźna kolekcja zapachów:) ja mam jednego przyjaciela który jest fanem świeczek,wosków zapachowych nigdy bym nie pomyslała,że facet tak lubi takie pachnące świeczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, dopóki nie zorientowałam się, że Rafał też to lubi;]

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.