Organic Therapy, intensywnie nawilżający krem do twarzy z olejkiem z gardenii, recenzja

Witajcie, 
dawno nie było notki kosmetycznej, a mam kilka kosmetyków, o których chciałabym Wam wspomnieć. Jednym z nich jest krem do twarzy z Organic Therapy, który jak może pamiętacie znalazł się wśród zakupów z http://prostoznatury.com.pl/


Ten krem stosowałam przez ostatni czas i zużyłam go może z pół opakowania i więcej niestety nie byłam w stanie, o tym dlaczego tak się stało za chwilę - najpierw chcę wyjść od tego co obiecuje nam producent. 

Otóż powyższy produkt ma być intensywnie nawilżającym kremem do twarzy z olejkiem z gardenii, który jest przeznaczony do skóry suchej i wrażliwej. Tenże kosmetyk ma sprawić, że nasza skóra będzie wyglądała zdrowo i będzie pełna blasku oraz świeżości. Z informacji, które znalazłam na opakowaniu wynika, że olej z gardenii sprzyja dystrybucji oraz akumulacji wody w skórze oraz regeneruje ją i odżywia, pozostawiając ją miękką, elastyczną, i jedwabiście gładką. Organiczny sok Aloe Vera zawiera bogactwo substancji odżywczych, szybko wnika w głębokie warstwy skóry zapewniając intensywne nawilżenie i odżywienie. Dodatkowo poprawia elastyczność skóry oraz sprzyja jej dotlenieniu. 

Nie zawiera: 
  • parabenów, 
  • glikoli,
  • ftalanów,
  • silikonów
  • barwników syntetycznych
Cóż, niestety muszę przyznać, że ten krem nawilżający nie jest w ogóle. Po jego zastosowaniu miałam ściągniętą skórę, co było dość nieprzyjemnym uczuciem i powinno od razu dać mi do myślenia. Jednakże przez ostatnie kilka tygodni usiłowałam dać mu czas, z nadzieją, że to jeden z tych produktów, który go potrzebuje. No niestety nie pomogło, bo nie dość, że moja skóra była napięta, to jeszcze po chwili nie było na mojej twarzy ani śladu tegoż kosmetyku tak jakbym wcale go nie nakładała:(. Zbytnio nie pomagało też nałożenie serum pod krem:/. Zatem nie dało się nałożyć jakiegokolwiek podkładu na twarz (o ile robiłam makijaż), bez dodatkowych wspomagaczy, bo niestety podkreślenie suchych skórek było straszne (właśnie przez brak nawilżenia). 

Możliwe, że dam mu szansę jeszcze latem, kiedy nie będzie ogrzewania i tak bardzo zmiennej pogody. Wtedy zapotrzebowanie mojej skóry na nawilżenie może się zmniejszyć i może będzie lepiej. Póki co musiałam nieco (a nawet bardzo) zmienić pielęgnację twarzy. 

Podsumowując

Powyższy krem nie robi nic złego, ale dobrego też nic mi nie uczynił. Dlatego też uważam, że jeżeli macie suchą i bardzo suchą skórę raczej nie warto po niego sięgać. Już lepiej wybierzcie się do apteki po dobry krem, który dostaniecie w porównywalnej cenie.

A tak przy okazji zapraszam na mój FP:
oraz Twitter

Komentarze

  1. Jednak od kremu nawilżającego do suchej skóry oczekiwałoby się porządnego nawilżenia, niezależnie od warunków pogodowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, dlatego też raczej do niego nie wrócę jak go zmęczę;]

      Usuń
  2. Krem nie robi nic złego, ale płacąc za niego pieniądze oczekuje się jakiegokolwiek efektu. Jakby zapchał pory, to by było wiadomo, że krem nie jest dla Ciebie, a tak dał efekt zupełnie odwrotny do tego, co napisał producent. Bo tak jak napisała Czoko - od kremu nawilżającego oczekuje się jakiegokolwiek nawilżenia, a nie ściągniętej skóry i podkreślonych suchych skórek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ale jakbym nie sprawdziła to bym nie wiedziała, tak to już wiem, żeby omijać go z daleka.

      Usuń
  3. Ciekawią mnie kosmetyki z tej firmy, ale widzę, że akurat ten krem to nic specjalnego :/ Z drugiej strony przy mojej mieszanej skórze mógłby się sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie każda skóra inaczej reaguje na konkretny produkt, dlatego też jak isę nie spróbuje to się nie wie. A do mieszanej skóry może być całkiem ok;]. Poza tym mam jeszcze maseczkę do twarzy z tej firmy i się lepiej sprawdza...póki col;)

      Usuń
  4. Jak nie robi szału z sucha cerą, to nie ma co zawracą nim sobie głowy. Ja zawsze mam duży problem, z dobraniem dobrego kremu do mojej sucharkowej cery;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To to już jesteśmy we dwie z tym problemem;], chociaż ja chyba znalazłam idealny krem na noc, ale jeszcze go sobie trochę poużywam zanim coś o nim napiszę;]

      Usuń
  5. ja mam bardzo suchą skórę, miałam peeling do twarzy i drugi do ciała tej marki. ten drugi szczególnie mile wspominam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze peeling do twarzy z tej firmy i mam nadzieję, że sprawdzi mi się lepiej niż krem.

      Usuń
  6. Szkoda, że tak słabo sprawdził się ten krem :( Ja ostatnio codziennie używam toniku dzięki czemu nie mam problemu ze suchymi skórkami. Wiadomo trochę musiało to potrwać ale twarz jest znacznie lepiej nawilżona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby też używam toniku, ale sam tonik nie odwali całej roboty za krem:/

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.