100 zabaw dla dzieci 3letnich + wyniki konkursu:)

Witajcie, 
zanim przejdę do notki z cyklu dziecięcych to chciałabym Wam napisać, że pierwsze miejsce w konkursie z okazji dnia kobiet zajęła Sisi, a drugie Anka G. Z dziewczynami, które wygrały skontaktuję się mailowo, albo w jakiś inny sposób w celu ustalenia szczegółów dokonania przesyłki;]. 

Natomiast jeżeli chodzi o notkę okołodziecięcą to dzisiaj chciałabym Wam napisać kilka słów na temat małej książeczki, która może być inspiracją do zabaw z małym dzieckiem. Chodzi mi o 100 zabaw dla dzieci 3-letnich, które ukazało się nakładem wydawnictwa Siedmioróg. 


Sięgnęłam po nią, ponieważ w moim otoczeniu jest kilkoro dzieci, które ukończyły już 3 lata, albo te ich urodziny będą niebawem, więc będę miała (właściwie już mam) na kim ją testować. 

W zeszłym tygodniu "siedziałam" trochę z chorymi dzieciakami i kiedy już wszystkie możliwe znane zabawki i zabawy się przejadły to właśnie powyższa publikacja przyszła mi z pomocą i stanowiła bezcenną inspirację do proponowania zabaw maluchom. W książeczce znajdziemy wiele zabaw, które zna każdy z nas (jak chociażby budowanie tak zwanej bazy czy różne wyklejanki;p). Jednakże ja znalazłam wiele nowych inspiracji do zabaw, które niby wydają się oczywiste, ale czasem ciężko nam na nie wpaść;]. Wiem, że jest jeszcze wersja dla dwulatków, ale nie sięgnęłam po nią tylko dlatego, że nie miałabym na kim wypróbować zabaw, które są w niej zawarte. Przyznam się szczerze, że jeżeli chodzi o tą wersję dla trzylatków, to dzieciaki przyjęły moje propozycje zabaw z tej książeczki jak wybawienie od nudy, która dopadła ich po kilku dniach "siedzenia" w domu. Dodatkowo do wielu zabaw można angażować starsze rodzeństwo, które też z powodzeniem angażuje się w zabawy;]. 

W każdym bądź razie cieszę się, że mam ją na półce, bo tak jak teraz przydaje mi się w zabawie ze znajomymi dzieciakami, tak kiedyż pewnie przyda mi się w zabawie z moim dzieckiem;]. 

Komentarze

  1. Jeszcze raz dziękuję!

    A na zabawy jeszcze mam 3 lata i 3 miesiące;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz gratuluję:)...mam nadzieję, że kosmetyki będą Ci służyć;)

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.