#5 Tydzień w zdjęciach

Poniedziałek zaczął się bardzo pozytywnie...5% rabatu dla Was w sklepie Prosto z natury (baner znajdziecie obok;))...możecie jeszcze go dostać na hasło NATALIA;)


Co by tu wybrać do czytania...wybór niestety nie zawsze jest taki łatwy i oczywisty jakbym chciała


 Poza tym nieoczekiwanie wyskoczył mi dzień wolny, co pozwoliło mi na kilka dodatkowych chwil z książką;]

W niedzielę był rosół na obiad, jednak w poniedziałek zrobiła się pomidorówka;p 




Moje życie od jakiegoś czasu pełne jest nieoczekiwanych zwrotów akcji, dlatego też nie obejdzie się bez planowania...


We wtorek odkryłam sok o smaku jabłek z szarlotki...oczekiwałam szoku smakowego, ale na szczęście okazał się być całkiem dobry:)





Mała przesyłka od Emilki z bloga: http://chwil-pare.blogspot.com/
Cieszyłam się jak dziecko:))

Płatki z mlekiem i suszonymi śliwkami...pycha:D


Biszkoptowy Bakuś...coś co u mnie długo czekało na odkrycie...


Moje osobiste odkrycie ostatniego miesiąca...



W sumie to by było na tyle jeżeli chodzi o ten tydzień. Jak widzicie nie działo się nic specjalnego;)

Komentarze

  1. Nie wiedziałam, że istnieje sok jabłkowo - cynamonowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Głodna się zrobiłam widząc te płatki, idę jeść.
    Ale ta pomidorówka ma intensywny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smacznego:)
      A co do pomidorówki, to kwestia dodania soku pomidorowego;]

      Usuń
  3. Też mnie ten sok zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też jak go zobaczyłam i dlatego go wzięłam;)

      Usuń
  4. mnie równiez ten sok zaciekawił :D
    Ciekawe zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.