P. M. Schmitt i Ch. Deller, "Dlaczego rekiny nie chodzą do dentysty? Historyjki dla ciekawskich dzieci”, recenzja

Witajcie, 
dzisiaj mam dla Was recenzję książki dla dzieci;]. 

Jako zapalony mol książkowy staram się mieć wkład w wyrobienie u mojego siostrzeńca nawyku czytania, co póki co ogranicza się do świeżych dostaw książek i ewentualnego czytania z tym konkretnym dzieckiem (co nie zdarza mi się często - to ponoć działka mojego szwagra jeżeli chodzi o wychowanie Karolka). Tą  książką, o której sobie to przeczytacie jest "Dlaczego rekiny nie chodzą do dentysty? Historyjki dla ciekawskich dzieci” autorstwa P. M. Schmitt i Ch. Deller.

Kiedy dałam tą książkę mojemu siostrzeńcowi nie mógł się z nią rozstać - od razu kazał sobie ją (jak to on mówi) opowiadać i chciał ją oglądać nawet przy jedzeniu;]. W sumie nie dziwię Mu się, bo obrazki są tam prześliczne;] Wiem, że małe dzieci jeżeli zobaczą coś nowego chcą się tym bawić i potrafią męczyć daną rzecz do upadłego, ale z drugiej strony potrafią być wybredne, bo jak im się coś nie spodoba to nie wezmą tego do ręki i już;]. Widząc reakcję mojego siostrzeńca na tą książkę myślę, że będzie ona bardzo podobna u wielu innych dzieci;). Moim zdaniem to idealny prezent zarówno dla dziecka, jak i dla rodziców, którzy będą mogli poszukać gdzieś inspiracji;]

Z racji tego, że to własnie moja siostra mogła bliżej przyjrzeć się książce poprosiłam Ją o napisanie kilku słów. Oto one:


Dlaczego rekiny nie chodzą do dentysty? Historyjki dla ciekawskich dzieci - Christian Dreller Książka P. M. Schmitt i Ch. Deller „Dlaczego rekiny nie chodzą do dentysty? Historyjki dla ciekawskich dzieci”, to książka zawierająca dwadzieścia dwie bardzo interesujące, pomysłowe i zabawne przygody z kolorowymi obrazkami, które zaciekawią każde dziecko. Najbardziej sprawdza się dla dzieci w wieku od 4 lat, ponieważ dziecko w tym okresie zaczyna zastanawiać się nad różnymi rzeczami.
Opowiadania przedstawione w tej książce udzielają odpowiedzi na pytania, które czasem dla rodziców są kłopotliwe i trudne do wytłumaczenia. W ten sposób dziecko wprowadzone jest w tajemnice świata.
Historyjki te są bardzo ciekawie przedstawione językiem zrozumiałym i ciekawym dla każdego dziecka. Ich krótka forma sprawia, że nie nudzą się ich odbiorcy. Fascynujące i przyciągające wzrok są również obrazki, które bawią i uczą - sprawiają, że dziecko coraz bardziej rozwija wyobraźnię.
Rodzice często nie potrafią udzielić odpowiedzi na pytania, które zadają im pociechy. Książka ta pomaga im by ich dziecko dostało odpowiedź nawet na najbardziej zadziwiające pytanie m.in.
- Skąd się wzięło tak wiele języków?
- Dlaczego żyrafa ma taką długą szyję?
- Czy leniwiec naprawdę jest leniwy?
- Dlaczego wulkany plują ogniem?

- Dlaczego morze jest niebieskie?


Wiem, że sucho jak na bloga, ale moja siostra nie ma wprawy w jego prowadzeniu, dlatego myślę, że to jest do wybaczenia;]. 
Dajcie znać czy znacie tą książkę i czy Wam się przydała;)

Komentarze

  1. nie znam tej pozycji, ale moje dzieciaki chyba nie zainteresowały by się tą książką :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.