Recenzja dwóch produktów z Biovaxu

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją dwóch produktów z Biovaxu:

1. Aktywnego serum do rzęs;
2. Odżywczego serum do paznokci;


Zacznijmy od tego pierwszego, czyli od serum do rzęs. 
Jak twierdzi producent jest to produkt z innowacyjnym kompleksem ActiveLash, który stymuluje wzrost rzęs, zapobiegając ich wypadaniu. Silnie regeneruje rzęsy i brwi przywracając im zdrowy wygląd. 
Dodatkowo kreatyna uzupełnia niedobór składników budulcowych rzęs i zwiększa ich sprężystość i elastyczność; L-arginina (aminokwas) aktywuje wzrost rzęs i wydłuża ich fazę wzrostu; Prowitamina B5 ma zapewnić rzęsom i brwiom większą wytrzymałość, nadaje im naturalny połysk. 

Serum jest zamknięte w podobnym opakowaniu do tuszu do rzęs i nakłada się je szczoteczką:). Zaleca się je stosować przez min. 30 dni - ja stosowałam praktycznie 1,5 miesiąca - czyli nieco dłużej. 
Pojemność produktu: 7 ml;

Po tych kilku tygodniach stosowania powyższego kosmetyku moje rzęsy nieco się poprawiły - mam wrażenie, że są trochę gęstsze i wydają się lekko pociągnięte tuszem do rzęs. Jednak nie zauważyłam, żeby mniej wypadały:/. 

Osobiście nie wiem czy wrócę do tego serum, ale chętnie rozejrzę się za jakim innym, więc jak wiecie o jakimś podobnym produkcie to dajcie znać;)
Cena ok. 13 zł

Jeżeli chodzi o odżywcze serum do paznokci to muszę przyznać, że ono uratowało mi paznokcie, które masakrycznie wysuszyła mi jedna z odżywek z Eveline (tak ta, która jest już kultowa;]). A o to mi właśnie chodziło - o nawilżenie płytki paznokcia;)

A co oferuje nam producent w tym przypadku?

Na swoich pazurkach mamy mieć efekt: 
  • zdrowych i odżywionych paznokci,
  • nawilżonych i wygładzonych skórek,
  • mocnych i niełamliwych paznokci (nie zauważyłam tego kompletnie:/),
  • gładkiej i lśniącej płytki paznokcia,
  • i niepopękanych oraz "nierozdwajających się" skórek;
Inne atuty tego produktu?
  • świeży i przyjemny zapach, 
  • szybka wchłanialność produktu,
  • brak wrażenia lepkości
Faktycznie moje paznokcie były odżywione i lśniące po zastosowaniu powyższego kosmetyku. Zamierzam do niego wracać w kryzysowych sytuacjach;)

A Wy znacie, któryś z tych produktów?

P.S. Dajcie znać czy chcecie notkę o tym jak pielęgnować skórę i włosy chodząc na basen;)

Komentarze

  1. Serum do rzęs u mnie czeka aż się za nie zabiorę:) A co do Biovaxu to pędzę go zakupić skoro działa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę polecić odżywkę do rzęs z Eveline, tylko nie wiem gdzie ją znajdziesz bo ja raz trafiłam na nią podczas kosmetycznej akcji Biedronki. Dobra również była odżywka My sekret z Natury.
    Sama na basen nie chodzę ale teraz nadchodzą ciężkie czasy dla mojej cery więc wal z tą pielęgnacją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam, że można ją w Biedronce czasem dostać, a Naturę u mnie zamknęli;(, ale jak będę jeździć do babci to zajadę do miasta obok i zajrzę;).
      A co do pielęgnacji to notka o niej niebawem się pojawi;)

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.