Nawilżający krem do ciała ze śródziemnomorską oliwką z oliwek z Avonu - kilka słów

Jak widać mam dość płodny dzień, bo to już moja kolejna notka, ale jakoś tak mnie naszło;] Chciałabym Wam napisać kilka słów o nawilżającym kremie do ciała ze śródziemnomorską oliwką z oliwek z serii Planet Spa z firmy Avon

Ja mam tą wersję z nową szatą graficzną, więc prawdopodobnie zmienili też coś w składzie. Produkt pachnie całkiem przyjemnie i ma dość lekką konsystencję - bardziej kremu niż masła do ciała. Jednak bardzo upierdliwą rzeczą w tym kosmetyku jest to, że zawiera w sobie drobinki, które wprawdzie roztapiają się pod wpływem dotyku, ale kiedy nakładałam krem na skórę pod palcami czułam coś na kształt ziarenek piasku zmieszanych z produktem, co nie było przyjemne. Natomiast jeżeli chodzi o nawilżenie, to też nie było jakoś nie wiadomo jak powalające - dla mnie w sam raz na lato, bo na jesień i zimę na pewno nie jest wystarczające (jeszcze w dodatku przy mojej mega suchej skórze). Wiem, ze to nie jest tania seria i wymagam od niej nieco więcej niż minimalnego nawilżenia i nie do końca przyjemnej aplikacji. Dlatego raczej nie wrócę do tego kremu do ciała, bo wolę sobie kupić coś tańszego (np. z Ziai - nie dość, że tanie, to jeszcze polskie), co sprawdzi się u mnie o wiele lepiej niż powyższy produkt. 

Dla mnie nawilżający krem do ciała ze śródziemnomorską oliwką z oliwek z Avonu jest najzwyklejszym przeciętniakiem. - krzywdy mi nie zrobił, ale też jakoś specjalnie nie nawilżył i nie zadbał o moją skórę. Ot takie pospolite smarowidło do ciała! Może ja wydziwiam, albo mam tak wymagającą skórę (albo jedno i drugie;)), że wiele produktów tego typu się u mnie nie sprawdza tak jakbym tego chciała. 

A Wy używałyście? Co myślicie o tym kremie?

Komentarze

  1. Odkleiłam u teściowej etykietkę i przeczytałam skład. O ile się nie mylę to nawalili tam SLS nie wiadomo po co ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie jeżeli chodzi o Avon to się nie dziwę, że tak jest:/

      Usuń
  2. Ja wolę kpić tanie masło do ciała Isana, które się sprawdza na mojej skórze (oprócz tego czerwonego z granatem) niż najpierw szukać konsultantki a potem wydawać kupę kasy na coś co może się nie sprawdzić. Już prędzej wydam kasę na masło z The Body Shop.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie myślę podobnie;], poza tym np. też Organique (czy jak to tam się pisze) jest też dobre;)

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.