Inspiracje na Dzień Matki

Zbliża się Dzień Matki i urodziny mojej siostry. Ja już od jakiegoś czasu mam wzorcowy zestaw prezentów, który bardzo ułatwia mi sprawę jeżeli chodzi o robienie prezentów mojej mamie i siostrze. Poniższą listę opublikowałam już na moim drugim blogu przy okazji tego jak kupowałam prezent na  urodziny mojej mamie. Dziś chcę ją  przypomnieć i zmodyfikować. Zatem jakbyście nie mieli pomysłu na prezent dla swoich mam to macie garść inspiracji: 




1. Kwiaty/wino i belgijskie czekoladki



Też nad tym myślałam, ale ten prezent zostawiłam sobie na inną okazję (np. Dzień Matki?? Kto wie;)) Jak chcę komuś kupić dobrą czekoladę to zwykle zaglądam do sklepu Chocolissimo, który odkryłam po powrocie z Belgii, w momencie, w którym szukałam porządnej czekolady na Polskim rynku. Niestety tam ceny są już wyższe i jak robię tam zakupy to przede wszystkim na prezenty, albo w wyjątkowych sytuacjach...  Do czekoladek idealnie pasują kwiaty, albo jakieś dobre wino, chociaż nie zaprzeczam, że inne prezenty też wchodzą w grę - ja np. kupiłam kosmetyk, na który moja mama nie wydałaby pieniędzy, co nie znaczy, że nie chciała by go mieć;p.

będzie relaksująca wizyta:)

2. Komplet biżuterii

Wiem, że moja siostra planowała kupić jakiś zestaw biżuterii, więc już nie chciałam się dublować, więc sprawiłam jej prezent, o którym pisałam wyżej:).
Jestem pewna, że każdej kobiecie spodoba się coś ekstra jeżeli chodzi o biżuterię, której podobno nigdy dość;)

3. Książka

Są mamy, które lubią czytać (np. moja, ale nie ma na to czasu). Myślałam nad zakupem jej książki np. biografii Marka Grechuty, jeżelibym takową znalazła. Ale stwierdziłam, że to może poczekać do następnego roku, albo przynajmniej do świąt;)

4. Dobra płyta

Na pewno będzie to miły dodatek do prezentu - tym bardziej jeżeli ktoś lubi dobrą muzykę. A moja mama dużo słuchała swego czasu M. Grechuty, E. Geppert, E. Demarczyk i innych. Jednak uznałam, że coś co Ją zrelaksuje bardziej Jej się przyda;))



5. Zaproszenie na zabieg do kosmetyczki lub do spa



To jest mój prezent dla mojej mamy. Dlaczego wybrałam akurat to?
Moja mama jest zwykle zapracowana i ma mało czasu dla siebie. Chciałam Ją poniekąd zmusić do tego, żeby zrobiła sobie coś ponad to, że raz na jakiś czas zrobi coś z włosami, albo z paznokciami. Tym razem umówiłam ją na wizytę, podczas której pan kosmetolog dobierze dla Niej zabieg odpowiedni do Jej skóry. Mam nadzieję, że to 

6. Kosmetyki

Można też pomyśleć nad jakimś fajnym zestawem kosmetyków lub perfumami. Jednak moja mama jest już dobrze zaopatrzona w takie rzeczy, więc nie brałam tego tym razem pod uwagę;)

7. Bilety do kina/teatru




Myślę, że idealnym prezentem było by też wysłanie swoich rodziców do teatru (tam już prędzej niż do kina;)), co byłoby dobrą możliwością, żeby rodzice spędzili kilka chwil razem i można wtedy np. zmówić się z tatą, żeby wymyślił też coś od siebie na ten wieczór. Ale to jest w tym momencie dobra opcja na rocznicę ślubu. Hmm..to nie jest wcale taka głupia myśl;p


Z tej listy u mojej siostry nie sprawdzą się za bardzo płyty i książki. Chociażby z tego względu, że na książki nie ma czasu (chociażbym jej już na to znalazła czas;p), a na płyty jakoś nie ma parcia;p A mama zapewne będzie mówić, że niepotrzebnie wydawałam pieniądze na prezent dla Niej, ale na pewno będzie jej miło, że pamiętałam. W końcu to Dzień Matki jest;p
A Wy macie jeszcze jakieś pomysły??


P.S. Przy okazji zapraszam Was na drugiego bloga: http://nkatarzyna.blogspot.com/ i mój FanPage: MójPortret

Komentarze

  1. No mnie by odpowiadaly kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom - każda mama jest inna i co innego jej sprawia radość:)...a kwiaty to chyba każdej kobiecie sprawiają przyjemność:))

      Usuń
  2. Podrzuciłas mi wiele fajnyhc pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatek w doniczce w zupełności wystarczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też dobry prezent, bo zawsze się przyda, chociaż u moich rodziców mieszka siostra ze szwagrem i 1,5 siostrzeniec. Więc przy małym dziecku kwiatki w doniczkach są w niebezpieczeństwie, więc na razie u mnie odpada;]

      Usuń
  4. ja najczęściej pytam mamy co by chciała :) najprostszy sposób, żeby faktycznie ucieszyć obdarowanego :) w tym roku podpowiedziała mi jakie chciałaby kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja np. uważnie słucham ludzi, których chcę czymś obdarować już jakiś czas przed ich świętem...czasem rzucą jakimś tekstem, który ułatwi mi zakup idealnego prezentu. Już kilka razy mi się to sprawdziło:)

      Usuń
  5. Ja tam planuje kupić jej krem BB z Eveline, od dawna co jakiś czas wspomina o takich produktach, czy to z z Nivei, Garniera, AA czy jakiejś innej firmy, więc czas zaopatrzyć ją w ten krem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak...ja zazwyczaj muszę kombinować, bo moja mama rzadko kiedy o czymś wspomina.

      Usuń
  6. W tamtym roku "zrzuciłyśmy się" z siostrami i zaprosiłyśmy mamę na serię zabiegów o kosmetyczki, jej radość była bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wątpię, pamiętam jak moja mama się cieszyła jak jej dałam zaproszenie do kosmetyczki - później chyba z tydzień mnie wypytywała o to ile dałam, bo siedziała u niej ponad godzinę...

      Usuń
    2. O Jezu mnie by szlag trafił. Wizyty u fryzjera rzadko stosuję bo już mnie telepie. Dobrze, że mnie nikt czymś takim nie uszczęśliwia...
      Uważam, że takie "inspiracje" nie są potrzebne, kochamy swoje Mamy i jednak znamy je najlepiej więc najlepiej zdać się na intuicję.

      Usuń
    3. No tak, ale czasem po prostu nie mamy pomysłu na to co kupić, mimo wszystko.
      A Ty jesteś wyjątkowa i np. fryzjer może Ci nie sprawiać przyjemności, co nie zmienia faktu, że wiele kobiet tam chodzi, żeby chociażby po wyjściu z zakładu poczuć się lepiej;)

      Usuń
    4. Poprawia humor zmiana fryzury a do tego nie jest potrzebne sterczenie godzinami na fotelu...
      Jak można nie mieć pomysłu. Tzn. to jeszcze rozumiem, że można się zastanawiać. Ale wg. mnie nie ma tak, że trzeba robić listy inspiracji. Bo albo moja Mama jest baaaaaardzo wyjątkowa, albo nie wiem co bo z tej listy nie przypadloby Jej nic do gustu. No książka, ale książka jest akurat takim pomysłem, że nie trzeba na nią inspiracji

      Usuń
  7. Ja mam taki pomysł, aby dać mamie rodzinne zdjęcie dużego formatu w ramce. Teraz profesjonaliści potrafią zdziałać cuda i fotomontażem ,,poustawiać'' wspólnie całą rodzinę a pamiątka wychodzi z tego bezcenna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spotkałam się też z daniem albumu ze zdjęciami rodzinnymi - też fajny pomysł:)

      Usuń
    2. To prawda- fajny pomysł, tylko osobiście wolę jedno większe zdjęcie, na które można popatrzeć codziennie na ścianie, zaś album będzie leżał na półce zapomniany.

      Usuń
  8. Moja mama dostanie zaproszenie na masaż do masażystki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo...na pewno się ucieszy. Sama pamiętam jak moja była zachwycona zaproszeniem do kosmetyczki, które zafundowałam jej na urodziny. Kobiety lubią takie rzeczy;]

      Usuń
    2. Miałaś racje, ucieszyła się!;) Zapraszam do mnie, za kilka godzin mam nadzieję konkursik!

      Usuń
    3. Jej, jakie fajne rybki masz;)

      Usuń
    4. Chyba większość kobiet ucieszyłaby się z takiego prezentu;), a co do rybek to mam do nich jakąś taką słabość;)

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.