Stosik październikowy;)

Dzisiejszy poranek rozchmurzyła wizyta kuriera ze świeżą dostawą książek, zatem mogę się już podzielić minimalnym planem przeczytania książek w październiku:

Od góry:
1. A. Christie Morderstwo w Orient Exspressie kilka słów na temat książki znajdziecie >>>TU<<<
2. S. Maas Hinduskie zaślubiny - planuję napisanie recenzji jeszcze dziś;)
3. F. Moccia Mężczyzna, którego nie chciała pokochać
4. B. Izaguirre I nagle stało się wczoraj
5. A. Hollinghurst Obce dziecko

Mam też listę rezerwową, a wśród nich m. in. Grę o tron i Portret Doriana Greya, po który za chwilę idę do księgarni;p. 

Komentarze

  1. Ja właśnie wróciłam z biblioteki ze swoim stosikiem ;) "Gra o tron" - rewelacja, koniecznie przecytaj i nie zrażaj się początkiem, bo ja dopiero po pierwszych stu kartkach ogarnęłam mniej więcej bohaterów :D
    Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę - mam taki plan, żeby "Grę o tron" czytać w międzyczasie:)

      Usuń
    2. Gry o tron raczej nie da się czytać w międzyczasie, wpadniesz w tę książkę po uszy, gwarantuję:):).

      Usuń
    3. Myślisz?
      Mam nadzieję, że się o tym przekonam na własnej skórze;)

      Usuń
    4. Kilku znajomym poleciłam i widzę jak się teraz męczą z kombinowaniem kolejnych tomów i czasu do czytania:).

      Usuń
    5. o no widzisz, w takim razie zapewne sięgnę jeszcze dzisiaj po tą powieść:)

      Usuń
    6. To prawda, "Gra o tron" wciąga niesamowicie, a im dalej tym lepiej :)

      Usuń
    7. muszę przyznać, że zaintrygowałyście mnie tą powieścią.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. czasem, ale nie za często?
      A jesteś zainteresowana jakimiś konkretnymi?

      Usuń
  3. Piękny widok:) Ja na razie walczę z Diablicą Miszczuk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakoś nie jestem przekonana do tej autorki, chociaż kiedyś miałam ochotę sięgnąć po Diablicę, jednak stwierdziłam, że to raczej nie jest mój klimat.

      Usuń
  4. Świetne pozycje, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to bym była ciekawa, co powiesz o Grze o Tron. Będę czekała na jakąś opinię :) Bo generalnie ludzie się nią zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie i szczerze mówiąc coraz bardziej mam ochotę ją przeczytać, bo mnie ciekawi czy faktycznie jest tak dobra.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.