Moje największe odkrycie muzyczne w ostatnim czasie.

 Witajcie, 

dzisiaj wyjątkowo chciałabym Wam wspomnieć o czymś innym niż książki. Otóż chciałabym się z Wami podzielić moim ostatnim odkryciem muzycznym. A mianowicie kilkoma kawałkami muzyki bilateralnej. Jest to rodzaj muzyki, która sprawia, że po ciężkim dniu relaksuję się dosłownie w kilka chwil i którą należy słuchać na słuchawkach. Szczerze mówiąc, to kiedy po raz pierwszy zetknęłam się z taką muzyką byłam do niej bardzo sceptycznie nastawiona, jednak zmieniło się to w momencie, w którym jej posłuchałam - wtedy przepadłam. 

Poniżej zamieszczam kilka moich ulubionych kawałków:







Spotkaliście się może z tego typu muzyką? Dajcie znać co o niej myślicie.

Komentarze

  1. Nie spotkałem się do tej pory z tego typu muzyką. Ale brzmi świetnie, pozdrawiam poniedziałkowo - 30 minut na większych zakupach :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kawałki Sia. Ciekawe propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że znalazłaś coś, co cię odpręża

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe! A ja z kolei dla relaksu lubię sobie posłuchać kawiarnianego jazzu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam i lubię Disturbed oraz Linkin Park.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkałam się. Trzy utwory z twojego wpisu znam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tego typu muzyce. Będę musiała posłuchać po pracy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, i to jest niezmiernie pożyteczny post! (nie mówię, że inne nie są ;)) Z chęcią przesłucham, a później - jeśli też mnie zachwyci - będę sobie puszczać wieczorami. Nieraz jestem taka zmęczona, że aż spać nie mogę. Może to byłby dobry sposób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesłuchane. Najbardziej spodobała mi się "pogłębiona" wersja Linkin Parku.

      Znasz kawałek "MUUD" Seven Phoenix? Może nie do końca pasuje do tej kategorii, ale uważam, że to jeden z tych, które powinny być słuchane wyłącznie na słuchawkach. Jest taki przestrzenny!

      Usuń
    2. Nie znam jeszcze "MUUD", ale chętni posłucham - tym bardziej, że jeśli jest to coś podobnego do tego o czym pisałam to może mi się spodobać.

      Usuń
  9. Przyjemnie się słucha. A oryginały też lubisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginały też lubię i cieszę się, że znalazłam te piosenki w tej wersji:)

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.