Pamiątki Chrztu Świętego.

Raczej nie wyrzucam pozostałości papierów (chyba, że zostają mi naprawdę małe ścinki) lub kolekcji papierów, bo często zdarza się, że nawet mały skrawek papieru potrafi do mnie przemówić, dzięki czemu powstaje nowa kartka. Ostatnio postanowiłam wykorzystać dosłownie resztki papierów i powstało kilka Pamiątek Chrztu Świętego. 






Właściwie tylko w pierwszej kartce nie ma żadnego ścinka, który czekał na lepszy czas wśród innych przydasi. W pozostałych do pojedynczego elementu udało mi się dopasować coś z posiadanych papierów, co pozwoliło mi stworzyć spójną całość. 

Mam nadzieję, że chociaż jedna z powyższych prac Wam się podoba. 

Komentarze

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.