Październik 2018 - w zdjęciach.

Październik minął mi szybciej niż się spodziewałam. Przyniósł ze sobą kolejne zmiany, którymi się cieszyłam. Niemniej jednak należy pogodzić się z nadejściem listopada, który jak na razie przywitał nas piękną pogodą. Dziś mam dla Was kilka zdjęć z zeszłego miesiąca...






Mnie to właśnie jesień motywowała do wyjścia z domu i inspirowała do działania. 


Sezon na kule do kąpieli i wszelakie zapachy uważam za otwarty :D



"Dziewczyna do wszystkiego" - książka, która wywołała we mnie taki marazm czytelniczy, jakiego nigdy nie miałam! 











Na stalowowolskich błoniach spędziliśmy całkiem sporo czasu :)


Październik przyniósł ze sobą inspirację oraz motywację do próbowania nowych rzeczy. 





Bardzo lubię powyższy wzór <3 font="">



Pierogi wegetariańskie - uwielbiam je <3 .="" chodzi="" eli="" font="" hit="" j="" je="" m="" nbsp="" o="" osobisty="" pierogi.="" to="">


Jeżeli chodzi o zdobienia różnych rzeczy to kombinuję z minimalizmem. 


Powoli zaczęłam przełamywać marazm czytelniczy. "Prawie o północy" już kończę czytać; "To" zaczęłam i nie wiem kiedy skończę; natomiast odkryłam też "Chemię w pożywieniu"...


Ta książka okazała się być bardzo ważna dla mnie, bo otwiera oczy i sprawia, że człowiek staje się świadomym konsumentem. 




Jeżeli chodzi o rękodzieło próbowałam nowych rzeczy przez cały październik. 


Ostatnio napisałam Wam też notkę o farbach, które używam do rękodzieła


W zeszłym miesiącu trochę popracowałam nad swoim Instagramem - powyżej macie mały backstage, a poniżej macie link do Insta: 





Przed nami nowy miesiąc i kolejne wyzwania. Mam nadzieję, że będzie to dobry i łaskawy czas dla nas wszystkich. 

Komentarze

  1. ah. jak lubię podglądać u kogoś codzienność :)
    wspaniałe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.