Nawilżający krem dla skóry suchej i wrażliwej z Make Me Bio

W okresie jesienno - zimowym moja skóra potrzebuje większego nawilżenia oraz odżywienia. Dlatego też staranniej wybieram pielęgnację skóry. Jednak sięgając po nawilżający krem dla skóry suchej i wrażliwej z Make Me Bio nie byłam pewna czy mi się sprawdzi.

W kremie zamknięte są naturalne olejki z całego świata, które mają nam nawilżyć i odżywić skórę.

O dziwo krem ma lekką konsystencję dzięki czemu szybko się wchłania, a co za tym idzie krem jest dobry pod makijaż.  Ja tego kremu używam zarówno na dzień, jak i na noc. Z tymże na noc lubię sobie do niego dodawać np. 2 - 3 krople jakiegoś olejku do twarzy, żeby bardziej odżywić moją skórę. 

SKŁAD: 
Rosa Damascena (Rose) Flower Water, Pelargonium Asperum (Geranium) Flower Water, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Macadamia Ternifolia (Macadamia Nut) Seed Oil, Cetearyl Glucoside, Glyceryl Monostearate, Glycerin, Cetyl Alcohol,Tocopherol (Vitamin E), Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Dehydroacetic Acid, Rosa Damascena (Rose) Flower Oil

Ten krem całkiem nieźle nawilża i moim zdaniem jest dość wydajny - przynajmniej w moim przypadku. Mam też wrażenie, że nieco koi moją skórę twarzy. Na pewno będę chciała do niego wracać. 

Cena: ok. 50 zł
Pojemność: 60  ml

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. No jest dobry na jesień, chociaż na zimę pewnie sięgnę po coś z Resibo.

      Usuń
  2. Chętnie go wypróbuję, jeszcze nic nie miałam z tej frimy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest chyba mój pierwszy kosmetyk od nich i przypuszczam, że na nim się nie skończy.

      Usuń
  3. W sumie cena mnie trochę zniechęca ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zniechęcała, ale szczerze mówiąc - warto. Ja mam suchą skórę i czasem wolę dopłacić i dostać coś dobrego, niż kupić coś tańszego, co mi się nie sprawdzi.

      Usuń
  4. Ja mam tłustą skórę ale ciekawy kosmetyk :) Cena trochę powalająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat tego kremu nie testowałam, ale znam inne kosmetyki z Make Me Bio (np. krem dla skóry z niedoskonałościami) i jestem zachwycona! Więc mogę uwierzyć na słowo, ze i to jest super! Co do ceny - niestety za dobre, naturalne kosmetyki trzeba trochę zapłacić, więć tutaj uważam, że to dobra inwestycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ostatnio zaczęłam wychodzić z tego założenia, że wolę kupić sobie coś droższego, co mi się sprawdzi niż tańsze i się przejechać.

      Usuń
  6. Ja miałam z tej firmy krem pod oczy z marakują. Skończył mi się na początku miesiąca, ale sprawdzał się świetnie. Na razie mam inny w zapasie, ale do tamtego z chęcią wrócę ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Korci mnie od jakiegoś czasu, ale póki co tylko mamie kupiłam ich krem :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.