Kartki bożonarodzeniowe 2018 cz. 2.

Witajcie, 
dzisiaj mam dla Was kolejną część zdjęć moich kartek świątecznych. W tym roku raczej więcej nie będzie, chociaż kto wie ;). 

















Od jakiegoś czasu noszę się z tym, żeby w końcu kupić sobie aparat fotograficzny, bo na zdjęciach robionych telefonem długo nie pociągnę. Dlatego też jeżeli chociaż trochę lubicie moją pracę i mojego bloga to komentujcie i podawajcie dalej notki, żebym przynajmniej widziała sens, w dalszym rozwoju tego miejsca , a przede wszystkim w inwestowaniem w nie. 

Komentarze

  1. Piękne te kartki *.* Bardzo lubię takie zabawy manualne ale niestety brakuje i do nich cierpliwości...
    Co do zdjęć to może pomyśl o telefonie z lepszym aparatem? U mnie na blogu wszystkie zdjęcia są robione w ten sposób (nie, żebym była jakąś specjalistką), bo trochę szkoda było mi wydawać kasy na aparat którego używałabym od wielkiego święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie one uspakajają, chociaż paradoksalnie przez większość życia nie lubiłam prac plastycznych. A co do zdjęć, to też myślałam nad telefonem z lepszym aparatem, więc jeszcze nie wiem do końca na co padnie ;).

      Usuń
  2. Fajne te kartki - mają klimat!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kartki wyglądają przepięknie, a najbardziej podobają mi się z motywem lampek na choinkę. Masz talent plastyczny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak miło mi to czytać, bo przez większość życia miałam problem z plastycznymi rzeczami:)

      Usuń
  4. Ciekawe te karteczki, takie minimalistyczne, ale eleganckie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.