Scrub do ciała z Soap & Glory

Jakiś czas w notce o kosmetykach, które mi się nie sprawdziły wspominałam Wam o peelingu, który nie robił z moją skórą zupełnie nic. Tamten kosmetyk niestety szybko poszedł do kosza i równie szybko sięgnęłam po coś innego. 

Jest to scrub do ciała z Soap&Glory, który chciałam przetestować już od dawna. 

Po powyższy kosmetyk sięgnęłam z nadzieją na to, że w końcu znalazłam coś co poradzi sobie ze zrogowaciałym naskórkiem. Z etykiety na opakowaniu dowiedziałam się, że zawiera cukier brązowy, cukier biały i naturalny olej z pestek moreli. Naturalnie dodatkowo jest napakowany chemią. I to właśnie tej ilości chemii bałam się najbardziej, bo dobrze wiem z czym się je uczulenie i/lub podrażnienie skóry. Na szczęście okazało się, że tym razem znalazłam coś dla siebie

Powyższy kosmetyk nie dość, że świetnie sobie radzi ze zrogowaciałym naskórkiem, to jeszcze moja skóra nie jest nawet przesuszona po tym produkcie, a o podrażnieniu czy uczuleniu nie wspominając. Wręcz przeciwnie miałam poczucie, że ten peeling troszeczkę nawilża mi skórę. Jednak używam go nie częściej niż 1 - 2 razy w tygodniu (najczęściej idzie w ruch tylko raz w tygodniu), żeby nie przedobrzyć. 

Jedynym minusem jest cena, bo za produkt o pojemności 200 ml w sklepie GlamBeauty zapłacimy 43 zł. Poza tym nie pachnie tak ładnie jak inne produkty Soap&Glory, ale działanie rekompensuje mi to wystarczająco. Jak na produkt tego typu to całkiem sporo, ale polubiłam go na tyle, że będę do niego wracać. 

Komentarze

  1. W tk-max był zestaw z tej serii wraz z myjką kusilo mnie ale sprawdzając zapach wiem że nie jest dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej firmie, ale jeszcze nie miałam okazji jej przetestować. Trochę ta cena mnie odstrasza, ale kiedyś na pewno się skuszę na jakiś kosmetyk Soap&Glory. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ta marka. Polecam najlepszy wg mnie peeling (jaki miałam) mango i zielona herbata z Natural Secrets ❤ Świetnie usuwa martwy naskórek i pozostawia skórę jędrną i nawilżoną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę :D Chętnie go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem mega ciekawa tych produktów, wszyscy zachwalają zapach :P Choć szkoda też ten produkt pod tym względem od nich odbiega :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.