Belleza Castillo Edge Cutimal Sheep aqua mask - nawilżająca maska w płachcie

Na co dzień żyję w biegu i nie zawsze mam czas i/lub siłę na to, aby zadbać o pielęgnacje skóry. Jednak w weekend zawsze staram się sobie to wynagrodzić. Ostatnio sięgnęłam po nawilżającą maskę w płachcie Belleza Castillo Edge Cutimal Sheep aqua  mask

Jest to maska zawierająca kwas hialuronowy, ceramidy oraz betainę. Ma skutecznie nawilżać, koić, odżywiać oraz ujędrniać skórę. Maska najlepiej ma się sprawdzać przy cerze wrażliwej, suchej, dojrzałej i podrażnionej.

Po zastosowaniu tej maski moja skóra twarzy stała się bardziej wypoczęta i promienna. Działanie tego kosmetyku w połączeniu z dalszymi krokami w pielęgnacji, które normalnie stosuję sprawiło, że moja twarz została mocno nawilżona. 

Myślę, że jak jeszcze gdzieś ją dostanę to na pewno po nią sięgnę. 

Komentarze

  1. Fajne są te maseczki, ja miałam tygryska (już użyłam i opisałam) i również jestem bardzo zadowolona z działania.
    Zapraszam do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że sięgnę i po tygryska, ale póki co mam zapas maseczek w płacie i wykorzystuję na razie to co mam ;).

      Usuń
  2. Ciekawa ta maska, a opakowanie ma świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkaa, świetny blog :) obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.