To tylko czekolada...belgijska czekolada ;)

Jedną z wielu rzeczy, za którymi tęsknie po powrocie z Belgii do Polski jest belgijska czekolada, której do tej pory nie pobiło nic. Już chyba całe życie będę mieć słabość do czekolady z tamtego kraju...tak samo jak do piwa;). Dlatego też jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie zorganizowanym przez Mount Blanc z okazji dnia czekolady :), niby nic, ale jednak mnie bardzo cieszy, bo do tych słodyczy mam ogromny sentyment. 


Co takiego jest w belgijskiej czekoladzie, że jest taka wyjątkowa? 


Przede wszystkim ta czekolada jest wysokiej jakości produktem, który jest słodki, ale bardzo często zmierza w kierunku wytrawnym. W Belgii spotkałam się ze smakami czekolad, których nie znalazłam w Polsce np. deserowa czekolada ze słonymi, prażonymi migdałami :). Dodatkowo dochodzi fakt, że belgijskie czekoladki bardzo często są robione ręcznie. 

Jeżeli chodzi o czekoladki w takiej formie jak widzicie powyżej to zwykle w jednym opakowaniu jest wiele różnych smaków i bardzo rzadko występują takie, które się powtarzają...przynajmniej ja na takie trafiałam ;). 

Dlaczego mam do nich taki sentyment?  W końcu to tylko czekolada.



Mój pobyt w Belgii mimo, że krótki, bardzo dużo mnie nauczył i wiąże się z wieloma wspaniałymi wspomnieniami i wyzwaniami. Belgijska czekolada jest czymś co przywołuje te wspomnienia i przypomina mi ile dał mi ten wyjazd i czego nauczył. A przecież wspomnienia to coś co jest tylko Twoje i coś co jest bezcenne oraz nikt Ci tego nie odbierze. 


Dlatego też mimo to, że to tylko czekolada, tylko tyle, że nieco droższa i lepszej jakości to zawsze będzie dla mnie szczególna. 

A Wy macie coś, co pobudza w Was jakieś szczególne doświadczenia i wspomnienia ?


Mój FanPage: 

Komentarze

  1. O jeju, ale mi narobiłaś ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, wspaniale wyglądają <3
    Dobre wspomnienia wywołuje u mnie malinowa Mamba, dlatego chociaż obecnie nie przepadam za gumami ten produkt ma specjalne miejsce w moim sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oje ja kocham czekoalde a belgijskiej chyba jeszcze nie jadlam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają tak pięknie, że aż szkoda zjeść! Niemniej z drugiej strony belgijska czekolada uchodzi za najlepszą na świecie stąd ciężko byłoby się powstrzymać. :D Zazdroszczę bardzooo.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetnie wygląda, uwielbiam czekolady :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.