Decoupage w drewnie.

Jakiś czas temu odkryłam, że to wszystko co mówią o arteterapii ma jednak coś w sobie i w jakiś przedziwny sposób potrafi się sprawdzać. Kiedy jeszcze pracowałam w szkole robienie kartek potrafiło mnie zrelaksować i wyciszyć, a teraz "siadam" do różnych prac plastycznych przede wszystkim z przyjemności. Aktualnie jestem na etapie robienia m. in. różnych szkatułek i chusteczników. 






Jeszcze nie wszystko wychodzi mi tak jakbym tego chciała, ale myślę, że to przede wszystkim kwestia wprawy. Dodatkowo poszła już w ruch produkcja kartek bożonarodzeniowych, więc szykujcie się na więcej tego typu notek ;].

Tak w ogóle chciałabym bardziej rozwinąć się w tą stronę i mam nadzieję, że będzie mi to dane, bo bardzo lubię to robić. Jak na razie bazuję na internetach, a przy okazji może poszukam jakichś warsztatów, żeby czasem móc pokazywać Wam bardziej skomplikowane rzeczy ;]

Komentarze

  1. Wow, ja nigdy nie miałam do tego ani serca ani cierpliwości...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi się to bardzo spodobało i robię coraz więcej rzeczy :)

      Usuń
  2. Pięknie wygląda ten pojemnik na chusteczki! Metoda decoupage to dla mnie czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom to jest bardzo proste, tylko trzeba czasem dużo cierpliwości, bo jest z tym trochę zabawy.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.