Stosik z ostatnich miesięcy

Mam wrażenie, że ostatnio bardzo mi się zmienił gust czytelniczy. Czytam więcej fantastyki i lżejszych książek, dlatego też przez ostatnie 3 - 4 miesiące przyszło do mnie kilka nowych pozycji. 

Są to: 

  • A. Hałas, "Cykl teatr węży. Dwie karty"|teraz czytam,
  • N. Shusterman, "Kosiarze" i "Kosodrom", z cyklu "Żniwa Śmierci",
  • V. Milan, "Władcy dinozaurów", "Jeźdźcy dinozaurów" oraz "Księżniczka dinozaurów" z serii "Władcy dinozaurów" - nie mogę się doczekać tej serii tym bardziej, że poleca ją G. R. R. Martin, 


  • P. Krysiak, "Dziewczyny z Dubaju", 
  • P. O'Gulin, "The Cal II", 
  • K. Janicki, "Epoka milczenia" 
  • W. Jerofiejew, "Akimudy"
  • M. Miller, "Kirke"
  • R. Bradbury, "451* Farenheita", 
  • B. Abramczyk, "Hashimoto, droga do uzdrowienia siebie."
  • R. Reiland, "Uratuj mnie"
  • B. Ehgarter, "Aluminium, o tym nie mówi się głośno"
  • Asne Seierstad, "Jeden z nas", => na blogu pisałam Wam już o reportażu "Dwie siostry" tej samej autorki, który wywarł na mnie ogromne wrażenie. Dlatego "Jeden z nas" też się znalazł u mnie.
  • F. Gies, J. Gies, "Życie w średniowiecznym zamku",
Całkiem sporo tego, ale to są zdobycze z większej przestrzeni czasu;]. Dajcie znać czy coś Was szczególnie zainteresowało. 

Komentarze

  1. "The Cal II",- chwiałabym przeczytać...Fajne zdobycze, ja od maja nabyłam jeden egzemplarz, nie ma mnie w kraju więc nie kupuje na zapas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sukcesywnie kompletuję sobie swoją domową biblioteczkę, chociaż mąż jest załamany ilością posiadanych przez nas książek ;).

      Usuń
  2. Mnie zainteresowała książka "Jeden z nas" oraz "Epoka milczenia". Będę musiała je przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę się doczekać tego, aż po nie sięgnę, bo też mnie bardzo intrygują. Tym bardziej, że "Dwie siostry" - druga książka autorki "Jednego z nas" jest bardzo wstrząsająca i bardzo zachęciła mnie do sięgnięcia po reportaże Asne Seierstad

      Usuń
  3. O, a ja żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam pierwszy tam Call i chociaż miałam pewne zastrzeżenia, to w sumie mogłabym sięgnąć po drugi :) A Bradbury jest świetny - trzymam kciuki żeby Ci się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie czytałam pierwszego tomu, ale wszystko przede mną:) tym bardziej, że oba tomy mam już w domu:)

      Usuń
  5. Cały stos wpisuje się w mój gust czytelniczy. Pozdrawiam nocną porą !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz:), to w sumie dobrze, że pod tym względem mamy zbieżny gust czytelniczy:)

      Usuń
  6. "Życie w średniowiecznym zamku" z pewnością będzie ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.